Monday, 28 March 2011

Doa-doakan aku dapat sambung Master !!!

Baru boleh bernafas untuk menghapdet blog. Hahaha. Dua hari aku ada finishing school. Start pkol 8.30 pagi sampai 5.30 petang. Alhamdulillah, sudah selesai finishing school dengan pakej powerful of writing skill. Dapat jugak siapkan resume dan juga cover letter. Dan juga berita terbaru, akhirnya, aku sempat juga isi borang untuk apply Master di UPM dengan free masa Postgraduate Fair. Lastly aku membuat keputusan untuk membuat Master di Institut Penyelidikan Matematik (INSPEM) UPM dalam bidang, Network Theory in Mathematics and Applications. Doa-doakan aku dapat ek. Insya-Allah.

*Sesiapa yang mahu apply jugak master di UPM,
boleh kelik di SINI *

Malam tadi, ada program baru yang pertama kali diadakan di Kolej Keenam. Anugerah Aspirasi Unggul (AURA). Alhamdulillah dapat juga naik pentas dan ambil hadiah untuk Anugerah Tayangan Multimedia Terbaik. Walaupun baru sahaja berkecimpung dalam dunia pembikinan video dan cerita pendek, tapi usaha aku selama ini telah mendapat pengiktirafan. Aku akan teruskan lagi menggilap bakat yang masih lagi terselindung ini.

Ada banyak lagi gambar yang aku mahu tunjuk, tapi aku post kat next entri ja ya... Thanks semua!!









18 comments:

  1. hmmm tengok 'theory in mathematics' je mama dah fenin fenin lalat dah.. not my best subject hehe.. Good luck to u & moga wan akan dapat sambung masters, Amin.

    ReplyDelete
  2. salam..nak tanya aewak buat program apa ye..

    ReplyDelete
  3. Amin...mudah-mudahan awk dapat sambung pelajaran awk.Ini nak bertahu sikit ..saya baru mula blogger...kalau sudi..kunjung2 lah blogger saya....and follower :)

    ReplyDelete
  4. ha, gambar lu juga paling kreatif

    ReplyDelete
  5. @Mama Kembar 3 mama kan suka jadi secretary.. hahaha... thanks..

    ReplyDelete
  6. @Cik Aish program master.. haha... network theory

    ReplyDelete
  7. @Mr feckry hahaha... tolong la jgn jujur sgt.. haha

    ReplyDelete