Saturday, 19 March 2011

Contest : Pic Paling Sempoi


Nak join contest, sila klik SINI


Dah lama tak join contest ini, walaupun takde sape yang tag,
aku dengan muka tak malu dan tanpa segan silu serta muka tebal, 
aku join jugak berbekalkan pic yang poyos lagi macho. *ceitt*.

Aku rasa pic ni sempoi sebab aku pakai spek mata pinjam.
Aku tak dak spek mata lagu ni. Aku nak beli tapi xjumpa yang sesuai.
Kalau jumpa yang sesuai pun mesti spek tu orang punya.
Oleh itu sesape mau bagi hadiah kat aku, belilah spek mahal lagu ni.
Pastikan Jenama Gucci dan seangkatan dengannya. 
* kepala hotak ko demand giler*

OK bye!


10 comments:

  1. sempoi gila bro . . walah . . chaiyok2!

    ReplyDelete
  2. huyyooo2...
    aku tao kat mana nak beli spek mata tuh...
    wei tq..sbb x tag aku..haha

    ReplyDelete
  3. walawehhh, terkezut tgk kesempoian anda...hahha..

    tak ngka nak join..lallal~~

    ReplyDelete
  4. @nyonya penang kalau aku tag pon berapa cebis ja hang buat.

    ReplyDelete
  5. @CintaZulaikha of koz laa join.. harap2 menang.. hehehe..

    ReplyDelete