Thursday, 3 February 2011

This is Unbelievable! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!! JAPANESE T SHIRTS...... .


Ini adalah baju yang bakal kita pakai dengan hensem nya terutamanya saya. Hahaha..


 Percaya atau tidak, pakai saja baju di bawah ini. Gila ka apa nak pakai baju yg sebesar semut api nih?? Aku ni tak gila la weh.. Ini betol.. nanti kalau betul kan hang pa plak yang jadi gila.. hahaha.. Kalau tengok bedaah macam ni memang laa... Baby yang baru keluar dari rahim mak dia pun tak leh nak pakai weh.. membebel banyak banyak pun tak guna, baek korang usha sendiri baju nih..











11 comments:

  1. whoooooooa , gila kooooooool ! bungkus kecik bangat . tup tup . bom !

    ReplyDelete
  2. hahaha~
    hebat2! clap2!!
    kecik jer mule2
    ader size ker?

    ReplyDelete
  3. eh, baju ni besar je gamaknya...camne leh jadi kecik awal2 tuh..panadi btol jepon nih..huhu

    ReplyDelete
  4. memg cun la....kalau dapat wat koleksi ni mesti rasa bangga...org lain tak ada^^

    ReplyDelete
  5. alis :):: kecik dan cute kann. hhhehe

    ReplyDelete
  6. unieMARKS :) :: unik kan.. haha.. kt laen mana ada benda cenggini.

    ReplyDelete
  7. Badboy91:: of koz ada size. heheh.. size mengikut byak mana masa korang rendam baju tu lam air. hehehe

    ReplyDelete
  8. CintaZulaikha :: hahaha.. kreatif terlajak..

    ReplyDelete
  9. Halusinasi:: nnti hang ada bagitao ek. hehehe..

    ReplyDelete
  10. tapi made in china...apa kes?? hahaha...woh smart kot...kreatip mreka ni

    ReplyDelete