Friday, 11 February 2011

Tagged by Triple A

 Untuk pengetahuan Mr. Triple A, Saya Mr. WAMOZUWAHA dengan ini ingin menyatakan bahawa saya pernah menjawab Tag ini pada kurun yang lepas. Oleh kerana jawapan yang berkemungkinan akan berubah, so, saya mengambil keputusan yang drastik untuk membuatnya sekali lagi bagi memeriahkan arena blog di persada maya. *ayat apakah??? Skema! orang bunian baca pun bleh gelak 2-3 hari*

Pernahkah anda rasa 'hot'?

Mestilah pernah. Selalu kot. Lebih-lebih lagi bila berdepan dengan budak-budak sengal. Contohnya bila ada orang tanya, "Que, kalau aku suruh ko buat benda ni ko nak buat tak??" aku tanya la "Buat benda apa". "Ala, ko cakap la boleh buat ke tak??" Kepala hotak ko kurang oksigen. Ko nak mintak tolong ngan aku, tapi bila aku tanya ko nak buat apa ko tak mau cakap! Lantak ko la. Malas nak layan. "Sorry, aku tak nak buat" Tamat. Ada tak kaitan dengan *Hot-hot chicken chop shit* ?

Upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.


Demi masa. Sesungguhnya manusia itu berada di dalam kerugian. Nampak tak ada aplication metroTwit kat situ??? Aku bertwit guna benda alah tu laa.. sesiapa nak folow aku kat twitter, bleh tekan @wanzulqhairi

Bila kali terakhir anda makan pizza?

Dah lupa dah bila last makan pizza hut ni. Tapi kalau kali terakhir lintas kedai taw laa. Minggu lepas. hehehe.. Ye laa, aku bila keluar je asyik makan claypot ja. Maksud aku makan makanan yang dimasak guna claypot. Muka sorang-sorang pun dah macam clypot jugak weh *Mati la kalau makan periuk claypot tanah liat tu*

Lagu paling terbaru anda dengar...

Ruang kedua - Marsha ft Julian Cely. 
Again-again - 2PM
Tolong Ingatkan Aku - Ana Rafalli
*Oh Que - Rita Rudaini* ~Best!~

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Korek hidung, Kelip-kelip mata dengan laju sebab nak betulkan contact lens. Menonton drama Korea
Oh My Lady! 

Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?

 Que / Wan / Abang Chik / Erie (walaupun aku geli org panggil aku dgn nama ni) / Hairi (ni takpa)

Tag lagi 5 orang







Siapa orang no. 1 kepada anda?

Cik kiah malatop mak hayam!

Katakan sesuatu pada orang no. 5?

hai boleh berkenalan.!

No. 3 ada hubungan dengan siapa?

TUDM guy! fuyyooooooooooo!!

Bagaimana pula dengan no. 2?

Bagaimana apa?? Tolong la bagi soalan jelas sket. Contohnya, bagaimanakah tahap ketinggian dengan no.2, Jawapan: Tak tinggi sangat!!

Kata-kata cinta dengan orang no. 4?

Curahkan kasih sayang kt Molly.. Dia dah kehilangan Husband. So, ko je tmpat dia bergantung sekarang. Nafkah jgn lupa! -__-" Salam takziah!

5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag

1- Mereka ada 2 lubang hidung.
2- Mereka tidak pernah pergi kutub utara.
3- yang no.3 tu mempunyai lapan lapisan lemak
4- mereka makan guna mulut.
5- Mereka adalah peminat fanatik aku. *aiyyooo!!! motif nanti kalau jmpa kena pelempang free!* 

4 comments:

  1. what??? peminat fanatik...?? kihkih..

    ReplyDelete
  2. peminat hotak dia..hahaha tapi blog dia selalu aq buka hahah...

    ReplyDelete
  3. aku peminat fanatik nie.....
    (sambil2 menari2 pom2 gurl..)

    ReplyDelete