Sunday, 6 February 2011

Rock Leleh by Heliza Helmi !!!


Tadi aku dah dengar lagu InshaAllah dari Heliza Helmi kt blog dia. Mau pergi klik SINI. Lepas tu godek-godek lagi blog tu tup - tup terjumpa video yang kat bawah ni. It was a great performance by her. I love the strong of da voice that she had project!! Awesome right!! Aku rasa dalam banyak-banyak lagu dan persembahan semua budak-budak AF, persembahan ni yang paling aku ingat, melekat, berhantu, panas, puaka, penuh ngan tenaga dan bla bla bla.. Nanti harap-harap ada laa lagu rock cenggini dalam album baru Heliza. Boleh tak??? Suruh laa Audi Mok wat satu. Tak pun suruh je Hafiz Hamidun wat lagu rock satu.. Mesti best punyer!!! Berehhh....


3 comments:

  1. kenapa dulu i tak suka dia ek.. bila tgk sekarang i suka pulak...

    ReplyDelete
  2. ada mokhtar :: mata die cantek...

    M Naz AR:: apa woot3 2?? hahaahah...

    ReplyDelete