Wednesday, 9 February 2011

Rita Rudaini, Ben Ashaari dan EqbalZack !


Apa kaitan Rita Rudaini, Ben Ashaari dengan EqbalZack nii??? Semestinya ada kaitan dengan saya. Banyak persamaan mereka dan antaranya adalah, mereka tidak pernah jumpa saya, tak pernah belanja saya makan, *saya pun tak pernah belanja mereka*. Mereka juga adalah friend saya dekat FACEBOOK. Mutual friend plak tak pasti siapa. 

Dah yang saya mahu highlightkan di sini adalah, saya telah mengumpul majalah dan akhbar yang ada gambar dan kisah depa semua. Hahaha.. Of course untuk Rita Rudaini saya dah lama simpan, dan antaranya adalah Majalah Keluarga, Harmoni, dan jugak URTV. *First time saya beli semua majalah ni!!! Yang URTV tu saya rembat kat umah mak saudara saya. Hahaha..Ampun..tak mintak pun* 

Untuk Abang Ben Ashaari plak saya beli time nak balik kampung hari tu kat Hentian Putra. Semestinya Majalah Rapi. Lepas baca kat majalah ni baru saya tahu Abang Ben kerja kat Kementerian Pelancongan. Sebelum ni just tahu dia kerja kat Putrajaya je. 

Untuk Abang Eqbal plak saya baru dapatkan paper Kosmo! tadi lepas je ambik test. Terus tak hiraukan apa yang berlaku kat muka depan. Belek terus kat muka surat 35. Baca tajuk lepas tu terus balik baca kat bilik. Tertarik dengan kajian PhD beliau yang berkenaan dengan pekerja shif malam lebih cenderung untuk berhadapan dengan penyakit kanser. Terfikir plak nak buat master dalam bidang macam ni jugak! Boleh tak?!

Untuk aku plak, aku akan keluar kat MAJALAH 3 pada 29 Februari 2011. Jangan lupa saksikan. Bukan setakat majalah belek-belek ok. Hahahaha. Tak lama lagi akan muncul di Rancangan SITI. *Muncul time iklan je* Hahaha.. Piiiiiiiiiiiirahhhhh!! OK Bye~


p/s:: mencari-cari majalah Pa&Ma sebab nak simpan gambar kembar 3 tu.. Tapi dah tak jumpa majalah tu. Kat mana saya nak dapatkan... MamaKembar3 ada lebih tak??? Huhu..

61 comments:

  1. hahahha..entry ni mmg lawak la wan..
    kita 1 U pun lom pernah jumpa kan? kalau jumpa kita blh lepak minum..tp wan belanja la ye..hehe

    terima kasih wan buat entry ni. hari ni abg eq sibuk sket sebab sana sini perlukan abg eq...chewahh!

    ReplyDelete
  2. Que! harap kamu pun jadi macam mereka nanti!!!

    ReplyDelete
  3. eqbalzack :: Tak pe masa masih panjang... sat lagi wan sambung master kat UPM lagi kot. Insya Allah. Kalau ada jodoh nanti mana taw abg jadi supervisor wan ke.. Hahaha... :)

    ReplyDelete
  4. Iskandar Shah:: dapat ke??? Blog aku dh macam suram dah sekarang nih!!! ;(

    ReplyDelete
  5. bakal masuk iklan? model ke? hehe

    ReplyDelete
  6. Harus suram sebab sibuk dengan FYP, test, jogging, diet, bla bla bla.... hahaha

    ReplyDelete
  7. Jard The Great :: uwaaaaaaaaaaa.... bukan... hahaha.. maksudnya.. macam menyelit2 gitu2 je..

    ReplyDelete
  8. Iskandar Shah:: ya, betull hari ni pi jog ek... hehehe..

    ReplyDelete
  9. cce kenai diorg.. tp diorg ja x kenai cce

    ReplyDelete
  10. wahh..betul ka nak masuk majalah 3?

    ReplyDelete
  11. hahaha... sempoi... funny... cute jugak... part last paling tak boleh bla...

    ReplyDelete
  12. memng patut jadi entry pilihan abg ben..hahah tahniah2..

    ReplyDelete
  13. ko satu u dgn abg eq pon tak pernah jumpe lagi ke..hahha

    ReplyDelete
  14. sejuk je tgok blog ni..nice je warna dia.

    ReplyDelete
  15. uh, nanti kalaw tengok majalah 3 tak kuar

    kene belanje makan secret recepi taw

    hahha

    ReplyDelete
  16. ko pon kuar paper jgk.. aiseh memasing dah kuar nih..

    ReplyDelete
  17. Kenapa nak simpan semua gambar2 tu? Tak faham.... Tolong....

    ReplyDelete
  18. tahniah jadi entri pilihan huhuhu :)

    ReplyDelete
  19. peh, aku baru nak tumpang glemer dgn ko. nti ko ada peluang masuk tv jgn lupa ajak aku. aku nak tumpang sekaki. boleh tak?

    ReplyDelete
  20. tahniahh!!.. huhu... bro eq orang penting uhh.. kalau dah satu u tapi tak penah jumpe... hehe

    ReplyDelete
  21. hehehe nice entry, klakar lah kamu nih! congrats jd entri pilihan mr ben :-)

    btw, sorry wan mama tadak extra copy laa majalah tu. masa kluar tu mama beli a few je pastu bagi kat parents & parents in law, and simpan satu utk diri sendiri.

    ReplyDelete
  22. waaaa..beruntung wan jadi entry pilihan abg ben...mesti mimpi indah malam ni...susah tu dpt jadi entry pilihan blogger yg hebat mcm abg ben..huhu http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. pergh masuk mjlh 3 tu. skg ni dh masuk segmen BE front page dh. tahniah!

    ReplyDelete
  24. congrats jdi entry pilihan...:D
    masuk tv tipu2 je ke or btl??hahahaha

    ReplyDelete
  25. hye salam kenal dari BA nie :)
    bess entry :)

    ReplyDelete
  26. alamak ko dan rita??..skandal??..eq dan ben??..oh tidakkkk...

    ReplyDelete
  27. oh dia kerja kt kementrian pelancongan. baruku tau. :)

    ReplyDelete
  28. echah mashuri:: bukan stkt mjlh 3.. 4,5,6,7 pun i nak masuk kalau diorang bagi..

    ReplyDelete
  29. Hanim Mahali :: haha.. tenkiu.. kamu pun funny jgk..

    ReplyDelete
  30. Hanim Mahali :: haha.. tenkiu.. kamu pun funny jgk..

    ReplyDelete
  31. Hanim Mahali :: haha.. tenkiu.. kamu pun funny jgk..

    ReplyDelete
  32. Faizal Fredley :: tocheee... tochee..

    ReplyDelete
  33. MIZZ: kalau sejuk dtg laa selalu time panas.. huhu

    ReplyDelete
  34. bun: aiyakkkkk... i blnja u byar ek huhu

    ReplyDelete
  35. Mr feckry: hahaah.. biasa je wehh..

    ReplyDelete
  36. Encik Blogger:: aku maen2 ja laa... tipu tu je...

    ReplyDelete
  37. Susu: bukan gmbr laa... majalah..

    ReplyDelete
  38. Sasa: of koz boleh.. hahaha... boring gak kalau kuar sorang2 kan... haha.. tu pun kalau keluar laa..

    ReplyDelete
  39. yad'z: abg eq busy sgt... xpe nnti aku jmpa dia, dia wajib blnja tgk wyg!

    ReplyDelete
  40. Mama: hehehe.. lawak ke... geng kembar tu lagi laa lawak kan... xpe kalau ada rezeki nnti jmpa laa kt umah mak sedara saya tu.. hahaha

    ReplyDelete
  41. Alief:: tu laa.. beruntung gak laa rasa.. tengkiu ek..

    ReplyDelete
  42. Dawa: aku tipu je laa yg majalah 3 tu..

    ReplyDelete
  43. asybedazzle: nnti nak pi melancong boleh laa bodek2 dia.. huhu

    ReplyDelete
  44. udin: kalau kelakar sila laa gelak kuat2 ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  45. ala

    dah pokai la

    skunk da jadi penanam anggur berjaya taw :)

    ReplyDelete
  46. bun: hahaha... makan anggur pun best!!!!

    ReplyDelete
  47. kasihanilah daku wahai wan zulqhairi

    ReplyDelete