Monday, 14 February 2011

Rancangan Bual Bicara SITI

Bagi peminat-peminat Dato' Siti Nurhaliza yang berada di perantauan yang kecewa sebab tak dapat tengok Rancangan Bual Bicara SITI semalam dan kelmarin, disebabkan tak ada Astro, boleh la tengok video kat bawah ni. Gigih aku cari kt youtube weh.. Tapi yang ada video lagu yang Siti Nyanyi ja. Video yang dia jadi host tak ade. Cari sendiri ek. Kalau dah jumpa bagitao aku. Best pulak lagu gubahanku ni. Yang lagu satu lagi tu sangat menarik sebab dia main biola guna gergasi gergaji. Tu memang betul-betul gergaji ataupun memang biola tu macam tu??? *aku sangat lurus bendul percaya itu adalah biola*

sebelum tengok video jom bukak link ni kat new tab. Hihihi :)

MAD - RM65 FOR AAM BASIC CARD MEMBERSHIP




1 comment:

  1. aku tgk smlm.hehe.. tp yg gergaji 2 ak x tgk..hebat giler..hehe

    ReplyDelete