Tuesday, 22 February 2011

Mengumumkan: Aku dah deactivate #FB. So, follow kat Twitter ek..


Member-member aku semua, maafkan aku. Aku terpaksa berbuat demikian. Apa yang aku dah buat?? Huhu.. Aku dah deactivate facebook account! Kenapa? Entah, tiba-tiba je hati ni rasa macam diseru untuk berbuat demikian. Dulu dah pernah deactivate skali time final exam semester lepas. Rasa macam best la plak tak de facebook. Sekarang tak perlu dah nak fikir status apa yang nak ditaip kat #FB. Betul tak?? Ahhh...tiba-tiba gua rasa rindu plak dengan semua orang kt Sahabat Blogger. Tiba-tiba gua rasa rindu nak merepek-repek ngn SyedGraphix ngn ManYusoef.

Arghhh..kat twitter nanti mesti sunyi coz tak ramai member sgt. Mujurlah boleh jugak mengambil iktibar daripada tweet-tweet yg telah diretweetkan oleh kengkawan di twitter. At least ada jugak pengisian di situ. Aku pun hepi gak bila tengok Imam Muda Asyraf follow aku kat twitter. Hahaha. Untuk pengetahuan korang semua IM Asyraf dah ada blog baru di samping blog formal Imam Muda tu. Berminat untuk baca kisah-kisah ustaz, sila klik StokinPutih. Untuk follow twitter aku, klik sini @wanzulqhairi

*p/s:: kenapa entri ni sayu je?? Ada apa-apa yang terjadi ke?? *tak ada pun, saje nak kontroversi*

4 comments:

  1. kat twitter nanti mesti sunyi sebab xbyk membe sgt. hahhaha ayat seday boleh? meh sini aku jd kawan ko kat twitter k, nty ko jgn nyampah plak. :P

    ReplyDelete
  2. yanasensei:: btul la makcik.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. yoi :: konpem takkan menyampahnyer..

    ReplyDelete