Sunday, 20 February 2011

Jom Exchange Link Dan Gambar kt blog Meuzangelo

Meuzangelo?? Macamana nak sebut ni weh?? Aku pun tak tao.. Serius tak ingat lagi nak eja camne. *Macam la blog aku ni senang nak sebut, kadang-kadang ada jgk orang yg terbelit-belit*. Sebab tu la aku dah letak blog dia kat list blog yang wajib aku baca. Sebab blog dia ajar macam-macam tutorial. Kalau tak ajar pun, dia akan bagitau blog sape yang ada tutorial tu. Sekarang ni dia nak wat exchange link siap skali ngan gambar.. gambar??? *buat-buat terkejut sket, baru ada drama* Ya gambar? *apa pasal ada tanda "?" pulak???*  -_-"  Kalau nak tahu dengan lebih kelanjutan sila lah berkunjung ke blog beliau yang sering membuatkan aku lapar giler!!! Gulai Tempoyak Ikan Patin

Aku nak guna gambar ni. *bajet hensem!!!! -_-" tak habis-habis~*

2 comments:

  1. Motif blog aku tak tersenarai sebagai blog wajib baca?
    Takda pun dalam kolum Encik Adam..
    Hahaha

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete