Saturday, 12 February 2011

Header sudah ada status Twitter. credit to @meuzangeloxxiii


Whoaaaaaa.... the first time when i see Cik Epal's header with the twitter status! It look woww and woww!!!!! (tpi lam gmbr kt ats tak kuar!) Serius blog cik Epal macam super woman yang gojes dengan warna ungu, kalau Mariah Carey tengok blog Cik Epal, konpem dia menanges dua bulan tak berenti.


Aku sangat hepi dan sukee.... sebab aku pun turut serta buat header cam blog Cik Epal tu... Aku nak ucapkan berjuta-juta dan million serta trillio, kepada En. Muhamad Mursyidin Bin Mohd Aminullah atau  @ kerana telah mengepostkan tiga entry tutorial yang cukup mantap, superb, simple, padat, ringkas, berkesan dan mudah untuk difahami. Konfirm kalau dia wat nota kuliah, mesti selalu kena pinjam ngn  coursemates.. kan-kan. 


header blog beliau. Sangat hebat!!


Aku tak boleh nak berhenti senyum bila tengok header aku nih. Walaupun header tak cantek, dengan adanya status twitter tu aku sudah mampu tersenyum.. Cheewahh!!! 


Kalau nak ke tutorial boleh klik di sini. <PART 1> <PART 2> <PART 3>



2 comments:

  1. wah benda siok!
    jap g akan d cuba..
    & terus diguna.. hahaha

    ReplyDelete