Monday, 14 February 2011

Header-header gojes mereka sangat membuatkan aku cemburu buta!

Petang tadi baru sahaja menyiapkan satu header untuk blogger Syahmi yang mintak tolong aku buatkan. Tak kenal pun sapa dia. Hahaha.. Owh.. kenal kat Sahabat Blogger. Tak sempat pulak nak print screen blog dia yang sebelum. Yang selepas je ada. Aku tak reti sangat wat benda-benda ni. wat pun main hentam je. Aku jenis yang suka simple-simple je. Tak reti nak wat header-header yang besar-besar cam kepala gajah. Header aku pun ciput cam kepala ikan sepat. 

Nah link ke blog budak nih!!! gempakall.blogspot.com

Antara blog-blog yang aku kagum dengan header mereka adalah diorang ni!!! Cam gigih ja nak perah idea sampai buleh buat seketul header yang cantik, smart, hebat, bergaya, eksklusif, tengok skali pun boleh meraung sebab tak pernah lagi tgk yang cantik dari header mereka nih!!! *hiperbola + metafora sangat tak boleh blaa..* yang penting ikhlas! Mereka adalah:-







Satu lagi blog Cik Epal Gonjeng. Header dia aku dah tunjuk! Ada kat entri bawah. Selongkar lah sendiri. Sebenarnya ada ramai lagi yang hebat bergaya tapi aku dah tak larat nak cari ngn nak printscreen. Hohoho.. Ok lah, aku dah nak pi dewan. Nak pi tengok Tayangan Maulidur Rasul. :) Santapan Rohani~ Assalamualaikum

6 comments:

  1. wahhhh tq sbb masukkan aku dalam senarai. haha.

    ReplyDelete
  2. header ko pon lawa weh..
    tak perasan ke? aigo~

    ReplyDelete
  3. memang header diorang gempak!! wuu

    ReplyDelete
  4. mmg cntek~
    simple but nice.

    ReplyDelete