Sunday, 27 February 2011

Entri paling sampah dalam abad ini.


Jangan betulkan skrin laptop. Hang pa ketuk ja ngan penukul. Habis cerita.


Besok hari Isnin. 
Sebab hari ni hari Ahad.
Kalau boleh nak hari Jumaat je selepas pukul tiga.
Sebab time tu bleh lepak-lepak kat bilik sambil baca Yasin *dan juga tgk muvee*

Besok hari Isnin.
Bermakna besok gua terseksa.
Walaupun hanya dua kelas sahaja.
Operational Research dengan Real Analysis.
Dua-dua kelas ni ada assignment.
Dua-dua assignment gua tak buat lagi.
Gua coba untuk buat dan coba untuk paham soalan tanya apa.
Tapi gua tetap kalah dengan Series Vampire's Diary. -_-"
Oh Elene... *tak kenal sudahhh!!!*

Besok hari Isnin.
Besok kelas pukul lapan pagi.
Besok jugak kelas pukul dua petang.
Kelas yang pukul lapan tu gua dapat markah rendah dalam test.
Kelas yang pukul dua tu gua dapat markah tak rendah.
Disebabkan gua pelajar baik, gua tetap pergi kedua-dua kelas.

*Walaupun entri ni entri sampah dan merapu, jangan sesekali coba untuk add gua ke dalam grup merapu kat FB sebab gua dah deactivate. Jumpa gua kat twitter : http://twitter.com/#!/WanZulqhairi


10 comments:

  1. pssttt!
    esok sye xde klas
    hehehhe =)

    ReplyDelete
  2. adwafarahin:: tolong gnti kelas utk saya... hahaa

    ReplyDelete
  3. kembatolo™:: weh, tolong jgn bagi aku jeles kt hang! haha

    ReplyDelete
  4. haha,layan citer 5 min,then bt assgnment 5 min.gilir2 pas2 siaplah assgnmnt tu O.o

    ReplyDelete
  5. merapu camne pon, rasa syok plak nak baca...

    ReplyDelete
  6. haha...Isnin itu permulaan bro...kalau kita rosakkan permulaan macam mana nak teruskan perjalanan seterusnya hehe

    ReplyDelete
  7. aku pas amek cek sok pagi tade gak kelas.. lalala =p

    ReplyDelete
  8. xpe wa paham.macam mane wa bley kalah dengan gossip girls macam 2 jugakla wa paham kekalahan lu terhadap vampire diaries.keh3

    ReplyDelete
  9. enchek...episode 14-16 dah ada...haha

    ReplyDelete