Sunday, 20 February 2011

Doakan Semoga Deedam cepat sembuh !

Tatkala aku memegang tetikus yang berjenama Lenovo ini dengan mata yang melilau-lilau pada tajuk entri para blogger, aku tertarik dengan tajuk yang menyentuh hati kecil ku ini. "Esok adik aku kena operate". Sedih dan sayu hati aku membaca entri seorang abang kepada adiknya ini. Lepas tu aku usha pulak entri beliau yang sebelumnya di "Kena bedah Bulan Feb".


Aku hampir menitiskan air mata bila membaca kedua-dua entri ini. Aku juga seorang abang. Aku juga ada seorang adik. Aku dapat rasakan apa yang Abang Huszaini rasakan. Aku berdoa agar keluarga beliau dapat menerima dugaan ini dengan redha. Aku harap adik beliau akan terus tabah dalam menempuhi hari-hari yang akan mendatang. 




Di sini aku nak mengajak semua blogger untuk mendoakan kesihatan Deedam dan semoga operation yang bakal dijalankan akan sempurna dan lancar. 


*Walau apa pun yang terjadi, tabahkan hati. Sesungguhnya perancangan Allah lah sebaik-baik perancangan*

Ikhlas dari,
WanZulqhairi

7 comments:

  1. insyaallah smoge semuanya berjln lncar..

    ReplyDelete
  2. amin.
    .semoga bjalan lancar dan selamat semuanya.

    ReplyDelete
  3. mendoakan kelancaran operation..

    ReplyDelete
  4. tqvm bro! moga operation Deedam berjalan dengan lancar. setuju dengan ayat last sekali tu... Allah lebih tahu...

    ReplyDelete
  5. Semoga segala2 berjalan dengan lancar... Amiiinnn..

    P/S : Salam perkenalan.... singgah dari blog EnBen >o<

    Keep on blogging kay !! ^___^

    ReplyDelete
  6. hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    ReplyDelete