Wednesday, 12 January 2011

Salam penuaan dengan kedutan kepada Kak Ika.


Gambar sape kat atat tu weh??? Hahaha.. Ini gambar Mak Angkat aku kat UPM. Zalikho bt Md Yusof. I tak tao dia still single or tak. Hahaha.. Aceli aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada beliau. Happy Birthday Kak Ika.. Semoga dengan peningkatan umur ini, anda boleh menjadi lebih matang dan juga menjadi seorang ibu angkat yang bertanggungjawab. Jangan biarkan anak-anak angkatmu merempat kat tepi-tepi kaki lima. Sila bagi nafkah kepada anak-anak jugak. Belanja laa dinner or apa ke. Ni tak.. Hishhh.. Jangan banyak keluar jalan-jalan habiskan duit. Simpan untuk bekalan kahwin besok. Lagi satu, semoga cepat-cepat kahwin. Biar cepat dapat anak kandung. Jangan duk ambik banyak sangat anak angkat. Nanti ko sendiri tak kenal mana satu anak kandung dan anak angkat. Kak Ika, sorry kalau saya pernah buat salah ngn Kak Ika ek. Hahaa.. Boleh kan kalau saya mencuri gambar ni kat fesbuk akak. Hahaha.. Walaupun akak tak baca blog saya ni, tapi saya still nak cakap kpd Kak Ika ni yang Kak Ika ni memang ibu angkat yang teruk. Semua orang hang nak jadikan anak angkat. Tapi hang tak jaga betol-betul pun. Hahaha.. Jangan laa duk berFB banyak sangat. Jangan laa duk add orang-orang yang ko tak kenal. Pegi laa buat latihan ka apa.. Wat karangan banyak-banyak taw. Hahaha.. Lepas tu bawakkan belajar menghafal sifir ek. Aku tak mau tengok Kak Ika pakai selendang yang ada penyepit tu.. Tak suka.. Tak sesuai. Pakai selendang yang biasa-biasa sudah. Nanti kirim salam kat kawan hang yang artis tu ek. Heheh.. Suruh laa dia baca blog aku ni. Hehehe.. Boleh???

5 comments:

  1. hehe sweet..~
    send my bufday wish kat dia jgk ye? =)

    ReplyDelete
  2. cam kenal je mak angkat hang ni heheheh...

    ReplyDelete
  3. xnk wish besday kt saye gak ke??
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. happy besday makcik..
    ehheeee

    ReplyDelete