Saturday, 29 January 2011

Sajak Emo Part 2 - Engkau Kejam

intro:: sila like contest saya di 
http://cstproduction.blogspot.com/
entri  aku number 100. Tekan like je ek.. TQ dear...
****
Engkau kejam - wamozuwaha

Kau memang kejam...
Kau kawan makan kawan,
Kau mengumpat aku kat belakang,
Kau burukkan aku kat semua orang,
Kau cakap benda yang bukan-bukan,
Kau memang kejam,

Seriously kau sangat kejam...
Kalau nak mengata pun kenalah pandang-pandang,
Manalah tahu, kot-kot aku ada kat depan,
Nanti kau jugak yang gelabah kalau aku dengar segala kau punya perbualan,
Kau kena ingat, telinga aku telinga capang,
Ko jerit ke, ko berbisik ke, nak dengar tu sangatlah senang.

Dah sah ko manusia kejam...
Dah la kejam, aku tengok pun seram,
Perangai tak ubah cam setan,
Ye lah, suka sangat hasut-hasut orang,
Orang yang ko hasut pun pun bangang,
Semuanya cam lalang,
Kau tiup kiri, diaorang ke kiri, ko tiup kanan, diaorang ke kanan,
Baik jadi musuh dari jadi kawan,
Sebab perangai sorang-sorang cam haremmmm...!!!

p/s:: hahaha.. kejadahnya ada sajak cenggini.. hahaha..
Bila idea gila aku datang macam ni laa jadi...!!


3 comments:

  1. suka part yg mcm lalang tue...
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam,
    nk tnya... ada betul2 follow blog trex x? huhuhuh...

    ReplyDelete
  3. mmg betol2 kejam nih..hik3...

    ReplyDelete