Monday, 31 January 2011

Que sebut lain.


Que sebut lain.

KUALA LUMPUR: Krisis rumah tangga pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak, 24, dan pelakon Rita Rudaini Mokhtar, 35, memasuki episod baru apabila satu pihak mengeluarkan kenyataan sudah menemui jalan damai manakala satu pihak lagi menafikannya dengan tegas, semalam.
Aidil yang dihubungi Harian Metro untuk mengesahkan laporan satu portal Internet mengenai Rita dikatakan sudah memohon maaf dengan mentuanya, mengakui perkembangan positif itu berlaku ketika isteri dan ibunya berjumpa selepas anak mereka, Airil Rayyan Rizkin, 2, dimasukkan ke Pusat Perubatan Prince Court, Khamis lalu.
“Ibu saya menziarahi anak saya yang mengalami demam panas dan dia berbual panjang dengan Rita. Mereka sudah bermaafan antara satu sama lain. Bagaimanapun lebih baik persoalan mengenai perkara ini ditanya kepada Rita kerana dia yang mempunyai masalah dan bukannya saya,” katanya. 

untuk berita yang selanjutnya sila KLIK


* Bila masuk bab Rita je, aku taktao nak komen apa. Aku just harap, Aidil jaga Rita elok-elok lebih-lebih lagi sekarang ni Rita kan sedang mengandung. Pihak lain pun jangan la duk menggedik nak buat benda ni jadi isu. Biarlah mereka settlekan sendiri. Rasa bersalah tak bila kita dapat tahu yg disebabkan kita asyik duk bercakap-cakap ni lah boleh meruntuhkan rumah tangga diorang.?!!. Tak kira lah benar or salah, tapi kira sebagai orang luar sepatutnya tidak perlulah nak menghebohkan hal rumah tangga orang lain. * Jom la kita semua rasa bila kita di tempat dia. Apa yang kamu rasa???!. SEKIAN TERIMA KASIH.

4 comments:

  1. doa yg terbaik jer tuk pasangan ni..

    ReplyDelete
  2. Joe_Hans:: hahaha... ya baeklah..saya terima alasan ini.

    ReplyDelete