Sunday, 9 January 2011

Menangis dalam mimpi... Rupa-rupanya menangis betul-betul.

















7 comments:

  1. benda cam ni memang biasa berlaku..

    terlalu emosional didalam mimpi...
    dat why tanpa sedarkita menangis jugak kat reality..

    sama macam terberangan nak jatuh longkang ke apa ker.. secara tiba tiba mesti kita tersentak rasa macam nak jatuh jugak... logik2..

    kan kan??

    ReplyDelete
  2. syahdu..aku pon mmg sensitif bila cita pasal mak ayah ni :(

    ReplyDelete
  3. penah mimpi macam ni..
    rse macam real..

    ReplyDelete
  4. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih atas kembara ziarah maya”

    eeeemmmm ingat plak my mummy kat kampung ni... apa agak nya di buat sekarang... pada my mum saya rindu padanya...

    rasa semua orang merindui kasih seorang ibu yerrr

    ReplyDelete
  5. spe org cumei yg ckp mak abg que xde 2?? huhu

    ReplyDelete