Wednesday, 5 January 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!



Tolong jangan salah paham tau.. Ilustrasi di atas tiada berkaitan dengan aku, ady, ataupun HAn. Huhu.. Dialog adalah rekaan semata-mata. Huhuhu.. Jangan la ko anggap kami ni lalat plak. No way!! Hahaha.. Bab-bab dapat hadiah aku memang no satu taw. Terima kaseh daun keladi kepada HAn sebab ko ingat kat gak nak tag aku yang kerdil ini. Hahaha... Harap-harap aku dapat. Hahaha... Susah nak lukis ni. Krem tangan-tangan. Hahaha... Yang penting baju orang yang aku lukis tu malatop okeh. Hahaha..

Untuk prasyarat-prasyarat givaway awak busuk ini senang jew... Tak payah nak tulis esei panjang-panjang.!!

Korang hanya perlu :
1. Buat 1 entry pasal giveaway ni dengan tajuk "GiveAway EdY : Awak Busuk!"...
(letak banner giveaway pada entry dan pastikan kat entry korang ada link terus ke entry contest ini)
2. Jadi follower blog penganjur...
3. WAJIB TAG sekurang-kurangnya seorg blogger LELAKI dan seorg blogger PEREMPUAN dan make sure diaorg tahu...
4. Tinggalkan link entry korang kat ruangan comment entry ni...

tu jer. tak susah pun kan. So, join la cepat-cepat.

Tarikh Tutup : 11.59AM pada 12/1/2011


Dengan ini saya nak tag : HasfaliniHasnan dan Hamihemo :)

8 comments:

  1. As Salam...thanks sudi join "GiveAway Edy : Awak Busuk!"..ternyata anda tidak busuk..hehe..

    Good Luck...moga ada tuah tahun baru...and have a nice day..:)

    ReplyDelete
  2. Salam Wan, mama tag u utk GA, ni link:

    http://mamakembar3.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih atas kembara ziarah maya”

    Diucapkan good luck ....GiveAway Edy... Awak busuk....aku nak joint gak lahh....Tapi busuk -busuk lelaki ade gak wanita yang minat betul tak gitu....

    ReplyDelete
  4. wah kretif gile.. ske tau bace entry kamu !! mmg busuk la.. tahniah ye sebab dah wangii !!!

    ReplyDelete