Saturday, 1 January 2011

Dapat Giveaway dari Abang EqbalZack.


First of all saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Abang EQ sebab telah memilih entri ini sebagai entri bertuah dalam giveaway abang EQ. Ni adalah hadiah giveaway pertama yang saya dapat. Dari IKEA plak tu.. Waaa.. bertuah nye saya.. Hehehee.. Saya bakal menerima frame yang ada gambar itik tu.. Huhu..tak sabar untuk tengok.. Nanti leh letak gambar family saya.. Hahaha.. TQ! Mood Happy! ;) 
Di sini jugak saya mahu mengucapkan selamat tahun baru 2011 kepada semua bloggers amnya dan followers saya khasnya. Ketahuilah bahawa, para bloggers sememangnya berada di dunia yang berbeza iaitu di dunia blog. Pelbagai kisah dan peristiwa yang boleh dikongsikan di sini. Semoga kita semua menjadi blogger yang berjaya. SEKIAN.

6 comments:

  1. entry yg menarik dan kena pada tema GA abg eq...TAHNIAH!

    ReplyDelete
  2. tahniah jeleous wehhhh..tak pe2 lain kali aq nak menang gak

    ReplyDelete
  3. i just read ur blog, nice!!! hik2 nway congrte

    ReplyDelete