Tuesday, 7 December 2010

Tutorial untuk buat background Kartun

Tadi Encik Aie @ Darkbatman ada tanya Que macamana nak buat background kartun yang di entri sebelum ni. So, video kat bawah ni adalah tutorial untuk buat background kartun itu... Background je.. Nanti kalau ada yang mintak Que ajar wat kartun, Que tunjuk ek... 
Selamat mencuba... 


Maaf sebab kualiti video kureng sket.. Tak tao kenapa.. hahaha...
Kalau ada lagi yang tak faham, boleh emailkan kat email Que di
wanqhairiz@yahoo.com, ataupun di facebook: wanzulqhairi[@]yahoo.com

Contoh gambar kartun: gambar ni dah disiarkan di: sini



6 comments:

  1. hehe...
    charer der..gewd job..
    hehe..
    tp terserlah beno kecepatan taip ko..
    hahaa... ;)

    ReplyDelete
  2. comey katun...
    tp sian plak kt katun watak mak tuh...
    jgn la anak2 wat kt mak camtuh...huhu
    me pon mak jugak..:)

    can jadi pilot.. :)

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaaaaaa lawa la...seyes nadey xreti buat laaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hehe.. lama cari cmne nk buat.. now da ada.. hehe good entri :D

    ReplyDelete