Thursday, 30 December 2010

PEAK: Tengok gambar + Tengok iklan.

Jom melihat gambar-gambar aku di program PEAK dan juga gambar-gambar yang aku snap. Malas lah nak membebel banyak-banyak. U'olls tengok je lah ek!! Kita tengok gambar sambil beriklan. Sila klik link di bawah untuk melihat kejutan-kejutan yg hebat.
 MySpace

Antara barisan-barisan artis-artis kolej Keenam. Hahaha.. Kalah artis Korea ok!!! Nak jumpa artis Korea tak??? Haaa..boleh-boleh... Klik sini!!

 Melambai-lambai kat peminat-peminat semua.. Satu dewan peminat kami OK!! Ala-ala pelajar Akademi Fantasia wat persembahan ok! Hahaha.. jom AFundi saya... AFQUE 10, hantar ke SINI.

 Penuh perasaan aku nyanyi OK.. Kak Sha siap menari-nari lagi OK!! Sape yang wat persembahan paling OK dapat hadiah taw.. Aku nak hadiah ni boleh...

Ceriakan kami kami.. Seceria apabila mendapat ganjaran yang istimewa...
 hahaha.. Jom rebut ganjaran istimewa ini.. Best taw...





















Barisan MTM Kolej 6. Kami pakai baju batik yang baru!!!












Tengah nyanyi lagu Kolej Keenam, Enam Gemilang. 
Kalau nak dengar ROSEVELT nyanyi klik sini ek.

Masham je muka aku. Aceli masa ni baru lepas bangun tido.. Hahaha.. Tido untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan mantap. Kalau nak lagi mantap minum laa susu nestle..

Petang ni aku mau tengok wayang citer Hantu Kak Limah Balik Rumah. Nak release tension.
Sape mau ikut??? Kita jumpa kat wayang Jusco Cheras Selatan ek.

No comments:

Post a Comment