Tuesday, 28 December 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

Salam 1 Malaysia pembuka entri SERBA SATU. Ini adalah satu-satunya giveaway yang paling unik dan kreatif serta lumayan sepanjang saya mengendalikan blog yang satu ini. Hahaha... Saya berharap, sayalah salah satu peserta yang bertuah memenangi salah satu daripada hadiah yang ditawarkan itu. Dapat satu pun jadilah. Tak payah lebih. Kalau dapat nombor satu lagi laa bersyukur. Haaa... satu lagi saya nak bagitau kepada anda semua, joinlah giveaway ini dan sama-samalah kita menyokong blog eqbalzack kerana saya dapat rasakan, blog inilah satu-satunya blog yang paling exclusive yang menghasilkan entri yang berkualiti tinggi. Dengan ini saya berharap blog ini dapat memberikan sesuatu yang bermanfaat kepada anda. Oleh yang demikian, saya mau tag satu sahaja blogger iaitu :- hamihemo

3 comments:

  1. TAHNIAH! WAN PEMENANG GA "SERBA SATU"...

    JANGAN LUPA EMAILKAN NAMA & ALAMAT PENUH SEBELUM ISNIN [3/1/11] UNTUK URUSAN POS HADIAH...

    TQ

    ReplyDelete