Sunday, 5 December 2010

"FOTO POSING RAYA" contest


Disebabkan terlalu boring dan tak tao nak buat apa dalam bilik aku nih, so, aku pun godek-godek segala blog member-member dan blogger-blogger yang aku follow. Cari punya cari, ada laa terjumpa beberapa contest yang bermotifkan gambar. Huhu.. Hurey..mau join lagi dan mahu mempertaruhkan gambar aku. Kalau menang dapat hadiah kan.. Huu..Kalau dapat hadiah mestilah hepi kan.. Takkan lah sedih kalau dapat hadiah.  Lainlah kalau hadiah tu macam penampar atau penyepak dan terajang segalakan.. Huhu.. 
Okeh, contest ini merupakan contest posing raya. Dengan ini saya mempertaruhkan foto posing masa di perantauan hari tu iaitu Hari Raya Aidiladha. Beraya di unibersiti kot.. hahha.. xdapat makan daging segala tuh sebab besoknnya ada exam. T__T" . Sila jangan meneteskan air mata jika baca ini. hahaha.. Thanks kepada  ceritera lisa kerana buat contest ini. Saya suke contest ini...

klik pada gambar untuk ke contest.


Dengan ini saya mahu tag:

p/s:: buat jgn tak buat...

6 comments:

  1. Janganlah tag saya. Saya tak ada gambar cantik-cantik..huhu

    ReplyDelete
  2. hai.lisa dtg lagi
    lisa dtg melawat peserta contest:)
    jom join G.G.C lisa. suggestkan tempat percutian di malaysia dgn mnarik dn dapt hadiah:)
    http://lisaafha.blogspot.com/2010/12/giveaway-gift-from-cameron-ggc.html

    ReplyDelete
  3. heri, gano eh nk tag ore? xreti nih. huhuh. thaanks.

    ReplyDelete