Tuesday, 7 December 2010

"edit foto contest"



Tak mau ketinggalan untuk menyertai edit foto contest ini. Bagus dan kreatif sungguh idea Cik Dalia yang sudi mengadakan contest ini. Kemungkinan ini adalah contest terakhir yang boleh saya join sebelum pulang ke kampung halaman untuk bercuti. Hahaha.. Nanti balik UPM saya join lagi eh. Kih kih kih.. Kat kampung tiada talian internet. Saya akan kembali ke UPM pada 23 Disember 2010. Amat singkat cuti kali ini. T__T. 
Gambar di bawah adalah gambar Pekan Sri Serdang, Selangor. Masa ni saya nak pergi repair motor, so alang-alang tunggu motor siap, ambik la gambar pemandangan kat sini. Biasanya orang suka ambik gambar bukit, sungai laut dan bengunan-bangunan bersejarah, tapi bagi saya bangunan ini juga mempunyai nilai seninya yang tersendirikan!!! Banyak laa plak saya membebel di sini. Saya edit gambar ini dengan menggunakan Photscape dengan Adobe Photoshop CS3. Senang je. Simple dan mudah. Hehhee.. Boleh laa kamu semua try nanti eyhhh...

Sebelum diedit. 

 Selepas diedit.

Sesi mengetag plak saya mau tag diorang nih:-

14 comments:

  1. thanks tag...
    inshaAllah ezzat join...

    ReplyDelete
  2. salam singgah....wah2 cantek editing tu...suke2 ..thanx juin ye n gud luck..selamat balik kampung tau

    ReplyDelete
  3. nurezzat :: join jgn tak join ehhh..

    ReplyDelete
  4. ZWAN SABRI:: tQ2.. hehehe,,, moh join gakk..

    ReplyDelete
  5. Qaseh dalia adelia:: harap2 laa menang... ami.. hehehe.. TQ

    ReplyDelete
  6. HonEyBuNNy :: say thanks to photoscape.. hehe

    ReplyDelete
  7. Lelaki Ini :: tengok laa sape yg buat... OPsss.. hahaha

    ReplyDelete
  8. wah... contest yg menarik...saya nak join..hehe...

    ReplyDelete
  9. nice..pandai edit,,,gub,usaha lagi

    ReplyDelete