Sunday, 5 December 2010

Contest Si Manjaku Comel

klik imej untuk ke link kontes

Demam contest sudah bermula. Hahaha.. Tidak mahu terlepas untuk join contest ini. Sila bagi sokongan kepada saya supaya dapat menang hadiah. Hehehe.. Suka dengan contest-contest yang hanya perlu mengupload gambar-gambar chomel. Hahahah.. Gambar yang saya pertaruhkah adalah gambar anak saudara saya disebabkan saya masih belum mempunyai anak kandung mahupun anak hangkat. Hahahah.. Nama si budak kecil ini adalah Nur Aneesa Nadhira. Seorang kanak-kanak yang sangat gengster dalam kalangan anak saudara perempuan. Budak kecik ini sangat gemar menggalas handbag sesiapa sahaja dan juga suka memakai high heel orang-orang tua serta suka menggodek make up ibunya.. Dah nampak daa nanti besar macamana.. Gasak laa akak aku kena beli alat mekap untuk dia nanti... larat makeupkan anak sekecik ini??? Hahahah.. Kalau tak larat, bagitau je anak-anak perempuan anda bahawa budak lelaki suka budak perempuan yang natural beauty. Hahhaa.. 'T_T'

 Taraaaa.. macam anak orang Arab okeh..

Saya mahu tag:-

4 comments:

  1. chomel Macam bapak sedare dia kan... huhu

    ReplyDelete
  2. chomel...mcm nak cubit sedas

    ReplyDelete
  3. ta paham lagi konsep kontest2 ni...

    ReplyDelete