Monday, 6 December 2010

Blog Larian


Mula saya mahu mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Encik Aie iaitu lebih mesra dikenali sebagai DarkBatman kerana telah tag saya kepada segmen ini. First time kot saya masuk segmen-segmen macam ni. Sebelum ni join contest je berlambak-lambak. Huhu.. Kalau anda mahu join jugak boleh, apa salahnya. So cepat-cepat la ke blog Encik Padel. Segala terms and condition ada kat blog tersebut. Baca kat sana ek. Huhuhu.. Tahniah juga kepada beliau kerana telah menghasilkan satu kreativiti yang saya rasakan amat berbaloi dan menjimatkan masa kepada para blogger-blogger sekalian. Ye la.. memandangkan blogger-blogger ni bukannya 24 jam depan blogspot kan. huhuhu.. So kira benda ni amatlah berbaloi dari blogwalking yang cara tradisional. Congratzz to him. =)

Saya suka berblogwalking kerana dari situlah saya dapat mengenali blogger-blogger lain di samping dapat membaca entri-entri yang terdapat pelbagai ilmu pengetahuan dan isu semasa. Blogwalking juga satu alternatif untuk menyebarkan dan memperkenalkan blog kita kepada umum dan dari situ juga kita dapat mencipta satu jaringan sosial yang dapat mengeratkan hubungan antara blogger-blogger. 

Dengan ini saya mahu tag kepada 3 orang rakan saya iaitu :- KEMBAR TIGA, hamihemo, dan anuaralameen.

4 comments:

  1. Wan, thanks sbb tag mama!

    btw, mama kamu utk Mama Kembar 3's 1st GA, jom la join :-)
    ni link: http://mamakembar3.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html

    ReplyDelete
  2. berbaloi-baloi. sat lg aku join

    ReplyDelete
  3. Assalam, Terima kasih join BlogLarian. Anda boleh cek blog anda di senarai ke 20

    ReplyDelete