Sunday, 5 December 2010

ANAK-ANAKKU COMEL BERGAYA CONTEST


Hari ini saje dah 3 contest aku join. Terbuktikan aku ni memang boring tahap dewa Aurora. Hoho.. Contest-contest yang aku join semuanya berkisarkan kebapa saudaraan. Hahahah.. Ini disebabkan aku ketiadaan keanakan buat masa sekarang. Hajatnya mahu menonton wayang cerita Aku Tak Bodoh cuma sengal. Tapi malas untuk menunggang motosikal sorang-sorang ke cinema. Belom makan lagi. Lapar. Mau makan Big Apple lak rasanya. Huk huk huk.. Kalau aku mengidam kalah dayang bunting ok! 
Tanpa melengahkan masa, contest ini saya pertaruhkan gambar dua orang budak kenit ini. Hahaha.. Mantapkan cara posing diorang. Akulah lah directornya... Hahahha.. Terpegun tak??. huhu.. Kalau gambar I ada lagi u'oll terpegunkan!!?. Huhu..

Amboi si Lutfil tu (baju oren), posing maut ok!!

Entri tentang blog Cantik Itu KAMU
  1. Mula mula masuk blog ini, kelihatan sangat meriah dengan hiasan template dan header yang berwarna hijau menyerlahkan lagi seri blog itu. *credit to tuan belog. Serius cantik!!
  2. Gambar-gambar yang dipaparkan sangat sharp dan jelas. Gambar patung dan warna kain yang disiarkan cukup sifat dan tidak ada keraguan lagi tentang warnanya. Mudah untuk pembeli memadankan dengan warna baju yang ingin dipadankan. betul tak???
  3. Bila saya masuk je, terus dapat loading dengan cepat sebab blog ini tidak mempunyai gadget-gadget yang biasanya akan melambatkan proses loading.
  4. Amat mudah untuk mengorder berang yang ingin dibeli. Borang order ada disediakan di ruangan atas. Cuma isi dan hantar. Mudah kan!!!
  5. Blog Cantik Itu KAMU memang patut dilawati selalu.

2 comments: