Saturday, 4 December 2010

Aktiviti wajib bila keluar berjalan-jalan dan manfaatkan masa hidup.

Orang lain dah lama tengok citer SALT. Aku baru ja tengok tadi. Hahaha.. Tu pun masih blur-blur lagi citer tu. Semalam tengok citer 3 idiots. Memang best giler baban tahap dewa kayangan. Superb. 18 bintang dan 26 bulan purnama untuk cerita ini. Huhu.. Citer 200 pounds beauty pun dah 45 kali ulang. Cerita yang amat sadis sekali. hehehe.. So, sekarang tatao nak buat apa. Apa kata aku cerita pasal tajuk di atas.

Bila pegi shopping complex atau mall, macam The Mines (boring giler dah tempat nih.. naik loya dah bila dengar Mines), Sungei Wang, IOI Mall, Sogo, Mid Valley, Alamanda, Times Square, Low Yat dan lain-lain lagi, apakah yang aku buat kat sana??? Hahaha... Jeng3x... mai aku senaraikan aktiviti-aktiviti aku di sana.. Hohoho..

  1.  Of course pegi shopping alat tulis baju-bajan, seluar, kasut dan selipar, topi, jaket dan sweater, dan pakaian - pakaian yang sewaktu dengannya. Hehehe... Aku ni biler citer bab pakaian, akulah yang paling cerewet sekali. Tak suka design-design yang karut marut seperti ada gambar tengkorak yang menakutkan, gambar kambing makan rumput, ayam bertelor, rimau tengah makan nasik, dan binatang-binatang lain, gambar api neraka, gambar orang-orang gusti dan banyak lagi. Kalau baju berkolar plak saya tak suka baju yang design orang tua.. tak reti nak describe mcmna design itu. Alaa... design yang belang-belang warna warni tu.. hahaha.. xpun bentuk diamond dan bintang-bintang.. awwww sangat. 
  2. Pergi tengok al-wayang. Aktiviti ini tidaklah selalu saya lakukan sebab tak ade masa.. Ececece.. pandai betol cover.. Hahaaha.. Ok, pada semester ni antara cerita yang aku dah tengok kat wayang adalah, Magika, The Warrior's Way, MegaMind, The Slice, The Sorcerer's Apprentice, Takers, dan lain lain lagi.  *Tak leh blaa ada lain-lain lagi tuh!!! Hahaha..kata tak selalu buat.. 
  3. Semestinya aku akan plan untuk makan ngn kawan-kawan!!! Wah...macam orang dapat gaji plak. Hahaha.. tak laa..kami hanya plan makan bila ada masa free.. sebab kami akan pelik bila kami free... Acara ini kadang-kadang satu semester 1 kali sahaja. Bergantung di atas kelapangan masa.. Hoho.. Alaa.. macam yang kami pergi kat Seoul Garden hari tu.. Besh2x.. Nanti awal sem nak pi lagi. InsyaAllah. hehehe... *Matilah aku kalau boros berbelanja nanti cepat kurus sebab nanti tak ade duit nak beli mknn untuk luch dan dinner segala..
  4. Pergi usha henfon, aksesori laptop, kamera DSLR, dan lain-lain gadjet yang terbaru. *Usha sahaja, kalau nak beli sila kirim salam kepada Haliza Misbun. Kenapa Haliza Misbun?? Sebab nama ini yang terlintas masa tulis entri ni tadi.. -_-, mengarut tak habes-habes.. Henfon sekarang dah canggih. Dah takde keypad.  Aku plak bila lagi mau beli yang henfon touch skrin?? Nanti kerja aku beli ek.. Sekarang guna yang ada keypad lu.. Sebab nanti kalau guna yang touchskrin then bila skrin pecah, haa.. masa tu laa aku akan mendapat anugerah skrin, menages smpai keluar air mata darah pun skrin itu tak akan bercantum semula. Sekian, harap maklum.
  5. Usha majalah yang ada berita pasal Rita Rudaini. Kalau gambar Dato' Siti pun aku tak layan taw, just tengok tajuk je, then larik sebab takut kena marah ngn tuan kedai sebab baca majalah tapi taknak beli. Tapi kalau ada cover Rita, aku eksen sket sebab belek-belek majalah then bila tuan kedai tu jeling, aku terus hempas majalah tu kat kaunter. Aku beli laaaa woiii... Ingat aku tak hade duet kaa??? Kemudian sorok sebab tak mahu bagi orang lain tengok majalah ni, sebab orang kat keliling aku ni, bila tengok majalah/surat khabar, memang no satu laa nak baca. Time ni baru sebok nak cari ilmu pengetahuan dan isu semasa. Tapi bab nak membeli semua malas okkay... Hahaha...
  6. OK, itu sahaja! mau sambung tengok muvie.. citer The Host (Korean)
  7. http://matcuoi.com
http://matcuoi.com

3 comments:

  1. hhahha agak terasa bila bab meminjam majalah..tapi x pernah dapat pun..nak pinjam jee siap sorok bawah tilam takut orang nampak hahah

    ReplyDelete
  2. tabiat2 yang masih boleh diterima

    tpi tabiat makan bila masa free

    ooo selalu keluar jln2 balik je la ye?

    dahsyat..

    ReplyDelete
  3. huahua.. rajin btol shoping.. bagus2.. hobi yg perlu dikongsi nie.. hehe

    ReplyDelete