Saturday, 25 December 2010

Ada tak kakak yang sangat cantek macam Yoona dari kumpulan SNSD??

Aiyooohh.. program PEAK (play, enjoy, asimilate knowledge) dah bukak pendaftaran besok pukul 3 petang . Satgi kul 9 malam ada meeting untuk program tu besok. Kerje-kerja aku dah hampir settle untuk progress sebelum program berlansung. Mujur ada insan-insan yang sudi tolong aku gunting, tampal dan lekat semua benda-benda alah tu. Putus laa tangan aku kalau buat sorang-sorang. Sampai besok pun tak siap. Huhu.. Semua ni lambat sebab sambil buat kerja sambil tengok drama Korea. Mata kat laptop, gunting kat tangan, tergunting tangan pun bleh gelak lagi sebab drama tu lawak. Orang-orang kat sebelah tengok pun heran sebab gelak sorang-sorang. Hahaha..

Harap-harap program ini berjalan dengan lancar. harap-harap semua peserta-peserta iaitu budak-budak sekolah  dari darjah 4 hingga darjah 6 ni dah pandai berdikari. Mana laa tau takot-takot nanti ada yang terberak dalam seluar. Aiyooo... aku tak mau basuh berak dia.. OMG!!! Macamana kalau ada yang terkencing atas tilam masa tidur??? Sape mau basuh tilam yang berat tu??? Mak Cik Cleaner jugakkk...!!! Huhu.. Letih laa telinga aku ni dengar ada sorang makcik cleaner tu selalu duk mengadu sakit-sakit badan buat semua keje-keje pencucian kat blok lelaki ni. Kepada makcik itu, sila laa berhenti kalau keje ni tak selesa dengan makcik. Lebih baek makcik jadi pramugari kalau nak lagi selesa. Masalahnya hade ke orang nak ambik makcik???

Kali ni peserta ramai yang lelaki. Perempuan sket je. Kalau ada yang lelaki lagi sporting kot sebab nanti bleh tanya diorang " ada tak kakak yang sangat cantek macam Yoona dari kumpulan SNSD (Artis Korea) yang cantik giler meletop tahap cipan takde bulu??" (tanya sambil mengangkat kening dan tersenyum sinis) *tau ke budak tu Yoona Korea ni?? Ntah-ntah dalam otak diorang terbayang Rosnah Mat Aris.. Hommaigod... kalau tak caye korang tengok laa gambar kat bawah ni.. Ada iras-iras Rita Rudaini tak??? Hahaha..

 Tolong laa lap air liur yang keluar tu.. Hishhh.. Tau laa Yoona tu cantek... Takpe.. aku hambek Yoona, korang ambek Yuna jelah... voleyy??? Hihihi... 
Memandangkan semua kerja iaitu tag peserta, tag fasilitator, tag pintu peserta dah siap, malam ni aku nak siapkan poster research PhD abang ipar aku dengan backdrop program... Aku lom habes degree dah wat keje-keje PhD weh... Hahaha.. Aceli wat bahagian design jew.. Hahaah... Masa program ni berlangsung aku jadi jurukamera dan juga handycam man.. pastu kena wat video multimedia. Ok, pengsan laa pasni tak tidor malam. Harap-harap aku tak jadi fasilitator kumpulan, kalau tak aku pulas semua telinga budak-budak nih... hahahha...

 Tag pintu bilik peserta, memudahkan fasi cam bilik budak-budak ni. Senang untuk kejut Subuh.

 Malas nak letakkan gambar fasi, so letak gambar tu je lah... heheehe.. senang keje aku sket..
Nape kosong tu??? Haaa.. nanti nak suruh diorang tulis nama kat situ. Nak tengok tulisan sape yang paling cakar cipan.

p/s:: nape semua itam putih??? SAVE BAJET okeh... mau warne warni sila kaler sendiri ok!!

6 comments:

  1. Homaigodd perasan tak leher dia panjangnyaa! ;D

    >

    ReplyDelete
  2. SNSD da besh uuuhh!!!!Ske jesicca jung...


    Jom sini,
    8 Pokok Krismas Terpelik didunia

    ReplyDelete
  3. huih snsd kpop ferever aku tuh. yoona memang lawa weyh.. tak leh nak dinafikan,

    tapi aku lagi suka taeyeon, leader yang charismatic he3

    Orang yang kalut adakalanya nampak sangat kelakar, tapi mereka lebih banyak berjaya dari orang biasa
    ► Play. ▌▌Pause.

    ReplyDelete
  4. saya memang suka So Nyuh Shi Dae...huhu

    ReplyDelete
  5. cantik gile...daku terpikat.hahahaha

    ReplyDelete
  6. blur2..jarang berkesempatan tengok SNSD

    ReplyDelete