Sunday, 28 November 2010

Wakenabeb untuk aku...

Assalamualaikum. Maaf kepada kawan-kawan blogger. Que tak sempat nak reply komen dan kat chatbox. Nak blogwalking pun tak sempat. Sekarang masih duk kat hotel dan akan check out pukul 12.00pm. So sedang berkemas-kemas barang dan segala pinggan mangkuk tandas yang telah dikirim. Huhuhu.. Tak sempat pun nak beli barang untuk Que sendiri sebab masa sangat terhad. Que ni jenis yang kalau nak shopping kena pilih dan survey dulu. Tak mudah nak ambik barang macam tu je. Hahhaa.. Malam tadi geng-geng MTM bersama felo dan juga Pihak pengurusan telah kenakan Que sempena nak sambut besday Que. Cuak jugak laa..!! Hahaha.. taw tak diorang blakon apa??? Diaorang berpakat cakap kamera DSLR kolej yang aku selalu pegang tu hilang. Gila nak mampoih hang kalau hilang benda tu. Tapi aku dengan rilexnya cakap, tak pe saya bleh ganti. Yo yo ar je.. hahaha.. 

Apa-apapun terima kasih kat rakan-rakan yang wish besday, my sisters, MTM, felo, pengetua, pengurus dan tak lupa juga kepada sesiapa yang telah bagi saya hadiah... Hehehe .. Tenkiu..







Ni hadiah utk saya.. Presiden bagi.. cute kan... Thanks Mirul

8 comments:

  1. masa tu muka ko cam mana q masa kena marah..da hingus kuar x??
    heehe...

    da rezeki tunggu hadiah dari aq lak..hhehehe

    ReplyDelete
  2. HAPPY BIRTHDAY QUE...

    ReplyDelete
  3. aku nak bg adiah jugak lah...tp ko kene dtg kat umah aku dlu...heheheh...x pon dtg UMT...

    ReplyDelete
  4. WAH..selamat hari lahir bro..=)

    ReplyDelete
  5. oh. happy besday bro!



    http://fitridzulkifli.blogspot.com/2010/11/powerful-words-that-inspire.html

    ReplyDelete
  6. Selamat 'Tuwwe!'
    May Allah bless U.
    (org laki klu shop' bukan rembat je ke? cop $$ kan!) :)

    ReplyDelete
  7. tak sabor nak tgk pinggan nih!

    Awk tak sempat shopping?? Itu tanda suruh pergi lagi len kali...

    ReplyDelete