Saturday, 6 November 2010

Serabut dan Menyerabutkan

Bila nak test, bila nak final exam, bila nak submit kerja, macam ni laa selalu jadi... Serabut kepala hotak weh!!! Bila dah serabut sangat, mula laa banyak benda tak terurus ::~

1- Baju satu baldi belum dibasuh
2- Baju yang dah basuh belum di lipat
3- Meja study dah jadi macam meja tukang kayu.
4- Kertas A4 berkeliaran dan bertaburan di atas meja.
5- Pencil box semakin kurus, semua pen, pensil, pemadam api, pembaris, liquid paper dan semua senapang-senapang aku tuh berselerak atas meja study!
6- Bakul sampah dah penuh dengan plastik. Bila nak buang nih?? Padahal tong smpah dekat jew.
7- Motor dah comot-comot. Belum dibasuh.. Kalau boleh basuh ngn mesin basuh dah lama aku letak.
8- Rambut dah tak bergel.
9- Study tak paham-paham, baca note tak paham. (Mathematical Method) Ajaq akuu!!!!
10- Bila dah tak paham, mula laa assume formula tu macam tu laa, macam ni laa.. Main hentam je..
11- Buat study group, banyak jugak membantu walaupun banyak jugak yang belom paham!

Study lagi letih lagi dari jogging!!! 


Sedang khusyuk (ke??) mendengar penerangan dari Cik Aini. 


Hari kedua... Cik Syafika menerangkan bagaimana theorem tu dapat!!!


p/s:: Zulkhair, pulangakan sabun basuh aku ek!!!

19 comments:

  1. cayalah Q...ebat study sakan ni...
    hehe...all da best exam...

    ReplyDelete
  2. nampak tak ellipse tu?? hahaha

    ReplyDelete
  3. hah, aku kalau study camni konpem tak masyuk

    ReplyDelete
  4. Good luck exam :)

    erkk, memang serabut betul. haha

    ReplyDelete
  5. ehem2...disini...sy ingin mengumumkan bahawa..
    saya sudah selesai basuh baju, basuh beg, basuh slaiper dan semua nya telah dilipat..
    hahahaha...
    sbb aku stadi x masuk2, maka aku mengambil keputusan utk basuh baju..haha

    ReplyDelete
  6. mari kite same2 dapatkan pointer yg bagus sem ni...gambate!!!

    ReplyDelete
  7. miemen:: ko pun..all da best.. bila nak mai upm???

    ReplyDelete
  8. Kanda :: harus promote.. hahaha.. harus ada lagi...

    ReplyDelete
  9. Sasa Al-Sharif:: memang tak masuk.. sebab tu gi study kt tmpt len.. haha

    ReplyDelete
  10. nyonya penang :: plzz laaa tolong basuh aku nyer plak..

    ReplyDelete
  11. Zulfahmi Abidin :: thanks... hehehe

    ReplyDelete
  12. Oong-ong::gud luck... hope fully.. hahaa

    ReplyDelete
  13. Siti Mashitah Saidin:: time kacih.. hehehe..

    ReplyDelete
  14. pindah rumah.. wooo mmg penat wooo

    ReplyDelete