Monday, 15 November 2010

saya/gua/aku/wa suka gambar nie sebab...

photo ADDICT CONTEST!!! (klik untuk ke contest)


Saya mempertaruhkan gambar di bawah ini sebab gambar ini saya rasakan gambar ini sungguh tenteram dan damai kerana terselitnya beberapa elemen yang menggambarkan satu persekitaran yang amat mendinginkan. Wah, dasyat betul penerangan aku.. Huhuhu.. Gambar ini pada saya cukup lengkap dan elemen - elemen yang melengkapkan gambar ini yang saya maksudkan adalah awan, pokok, rumput, tanah, dan air. Satu kombinasi yang mantapkan!!! dan hanya sesetengah tempat sahaja dapat mempamerkan situasi dan keadaan yang dramatik ini. Gambar ini diambil selepas hujan pada waktu petang. Masa tu memang sejuk.
Pagar yang berwarna putih menaikkan lagi seri gambar ini dan tak lupa kepada Encik Model itu yang berapa di satu sudut magical point yang menggambarkan 1001 persoalan dan jawapan tentang keunikan gambar ini. SEKIAN.

*cuba tengok dekat air kat bawah tu dan bayang-bayang.. ahhhh..damainya..!! credit to anuarulamin

saya nak tag kepada :-

11 comments: