Saturday, 6 November 2010

Pindah Rumah !!!


Wooo.. jangan tanya aku hari ni study atau tak study.. Hahaha.. semestinya tidak study. Tapi at least saya bukannya tidur mahupun pergi berjoli tidak tentu hala.. Hahaha.. Saya pergi exercise ok.. bukan pergi gym. Tapi pergi rumah akak saya kat Quarters Kolej Lagenda Mantin. Beliau berpindah rumah ke rumah banglo di Taman perumahan D' Pinggiran Bayu. 
Berpeluh - peluh ok mengangkat segala barang - barang, perabot, televisyen, peti ais, mesin basuh, pasu - pasu bunga segala dan macam - macam lagi. Tapi saya tidak keseorangan. Kalau saya berseorangan mestilah Oh Tidak!!!! tak boleh bangun satu hari... Sebenarnya saya bersama Zulkhair, Amier, Mat Napi dan Alliff. Nak ikut lagi?? Hahaha.. Kesian kat korang... Thanks banyak-banyak taw... Nanti ambik hadiah kat Majlis Jasamu Dikenang ek.. Hahaha..

Selepas mengangkat segala-gala sampai nak luruh segala bulu kaki sebab liang-liang roma terbuka luas mengeluarkan air peluh sampai boleh perah baju.. Eeee... sila jangan bayangkan.. Huhu.. OK lepas tu kami pergi meronggeng dengan motor masing-masing ke Nilai 3. hajat di hati mau beli single comforter tapi tak jumpa kot.. Last-last skali merembat benda lain.. Hahaha..puas hati... Semua orang shopping sakan kot...

Lepas tu terus balik kolej. Sampai je bilik terus tidur tak hengat dunia dan segala Gunung Merapi bagai... Okeh..mau study plak~ Mati laaa tak sentuh ape2 lagi.. Buku je bawak sampai nak terlondeh bahu.. Buka nye tidak pun!!! Huhh..


Untuk pengetahuan; perabot kt belakang tu aku angkat sorang ok!! 
*Matilaa terang-terang nampak cam tipu~

 Injured ke Amey... cantek baju!!

Hidup Evolusix... hahahaha...thanks promote majalah K6 ek!!!

Amboi.. main-main plak... tembak betul-betul kanggg...

The pakcik-pakcik yang gigih mengangkat semua benda-benda tu...! 


Ini bukan lakonan.. Ini adalah realiti.. Aku sangat rajin kan!!!

Kebuluran semuanya termasuk aku.. Makan bertambah kot... Hahaha...  Nyum-nyum - Amey


Amboi Zul...rambot..very the curly~~~~~

Menu kami hari ini.. Best kan.. Huhuhu!!!! Kalau ada ikan patin lagi best!!!

 -tak tau nak tulis apa yg sesuai..

Dari pagi sampai petang main tak henti-henti.. 


Kat nilai 3.. Zul borong banyak giler barang! 

 Amey pon same.. shopping sakan wehh..

Terima kasih Que coz ambik gambar kami...walaupun..erkk

Sedih...Time ambik gambar aku...si Zul ni masukkan segala kereta kt depan ni..
Time gmbr dia aku tak masukkan kereta pun.. tak leh harap betol!!! Cehhh..

p/s:: I need my private photographer!!!

16 comments:

  1. macam best je main pindah2 ni. jey pon nak jugak la. hehe

    ReplyDelete
  2. nape seme org kate ikan paten best ek? siyes tak sukeee..

    btw, lapaq aku tgk pic makanan tu!(ToT)

    ReplyDelete
  3. rajin2 belaka ni.. leh la mtak tlg nanti.. ehhe

    ReplyDelete
  4. Jey Yusuff :: pindah best.. angkat barang yg xbest.. hahhaa

    ReplyDelete
  5. Cik Nad:: dah try ke??? maybe u tertry yg xbest kot...

    ReplyDelete
  6. ahmad jo:: of coz laa boleh... harus laaa bagi upah.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. hohoh untung dpt member2 yg cmnih owh ;D

    ReplyDelete
  8. sori gmbr ko ade keta..hahaha... nervous sangat...wekkk

    ReplyDelete
  9. nanti aku nak pindah mintak tulung u n crew ye

    ReplyDelete
  10. aik kata ngan napi, tadek pun gambo napi... haha

    ReplyDelete
  11. hahaha..lawak entry!

    Nak makan patin masak tempoyak ek? Insyaallah...nanti rumah dah kemas walbalik asal, i jemput korang datang. Tapi kalau nak rumah i cepat kemas, apa kata korang datang tolong kemaskan pulak??lagi cepat dpt makan2..hehehe

    ReplyDelete