Thursday, 4 November 2010

Pertandingan Header Tercantik!!!

Klik imej untuk ke Blog Penganjur..Hehehe

Kebelakangan ini banyak contest yang saya dah masuk.... Ye laa semua contest best-best belake. Dan contest ni adalah antara contest terunik yang saya pernah jumpa.. Heheheh... Walaupun dah kali kedua contest ini dibuat, tapi yang kali pertama dulu saya tak sempat nak masuk, so saya tak nak lepaskan peluang untuk menyertai contest yang kali kedua ni plak... Tak susah pon.. Rugi sangat-sangat kalau anda tak masuk... Tak payah susah-susah nak godek-godek ke,  wat slogan ke.. ambik gambar ke...daki bukit ke...masuk longkang ke dan semua benda-benda yang sewaktu dengannya...tapi anda hanya perlu menaip sahaja... Hehehe... Tapi aset yang perlu ada hanyalah sebuat blog dan header blog je.. Hehehe... senang bukan!! So tunggu apa lagi??? Cepat-cepat laa join dan sebarang kemusykilan anda boleh pergi ke blog http://alienelliz.blogspot.com untuk mendapatkan keterangan yang lebih lanjut... Tarikh tutup penyertaan adalah pada 6 November 2010.

Oleh itu saya ingin menyarankan beliau-beliau ini masuk!!!



Ini Header saya!!!

4 comments: