Friday, 12 November 2010

Malu gilaa...

Malu sampai tak mau pandang camera.

Ya ampunnn...tadi ada insiden yang memang memalukan smpai segala tupai, tikus dan tenggiling pun bileh gelak bila aku citer insiden ini kat diorang *motif hiperbola lebih-lebih!!... Baru je berlaku tadi dalam pukul 5.30 petang masa aku ngn member-member pergi maen boling...
Ni kali ketiga aku maen boling dan yang ini adalah yang paling teruk dan sungguh memalukan. Hahaha.. Entah mengapa hari ini aku rasa tangan aku melekit je memanjang... maybe kesan dari gel rambut yang aku guna kot. Masa baling boling tu banyak kali kot masuk the longkang busuk tu... sabar je laa... Dan yang tak leh blaa tu bila aku baling termasuk ke lane orang lain...
Ommaigucciiiiiii.... http://matcuoi.com Malu yang teramat... Mujur laaa jugak masa aku baling tu dia pun tengah baling dan dua - dua sedang melayari longkang yang sama.. Naseb baek aku tak jatuhkan pin dia.. Haiiyooo... rasa macam nak pitam nyorok je bawah meja smpai pagi besok diorang bla... hahaha...
Aku pernah dengar si Nyonya a.k.a Adila bercerita pasal mak dia. Masa Mak dia main pun pernah masuk lane orang sebelah jugak. Dan semestinya masa dia bercerita tu memang sah-sah laa aku ketawa punya laa terbahak-bahak akan skill yang mak dia buat tu.. Dan sekarang saya telah melaluinya.. Saya paham perasaan Mak cik... Kita pelanduk dua serupa.. 
Game pertama sangat teruk okkey! Tapi game kedua sayalah juara taw!! http://matcuoi.com *wink *wink... 


Lepas jadi juara dah tak malu dah..



6 comments:

  1. haha...senasib ngn mak aku ka....haha...tapi x pa mak aku terre maen boling dari aku...boling not really my things...haha...bagi la hoki ka...

    ReplyDelete
  2. nasib baik x pernah jadi lagi. harap2 xkan jadi, hahaha

    ReplyDelete
  3. nyonya penang:: tak pernah pon nmpk hg pegang kayu hoki!!!

    ReplyDelete
  4. geekz36:: best ape jadi camni... hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahahahharun salim bachik tolll...bc entry ni buat den gelak sensorang depan lappy sampai berair mata...hahahahahahaha...kelako!

    ReplyDelete
  6. Kak La:: Ada berani???? jom lawan!!! hahaha

    ReplyDelete