Saturday, 13 November 2010

"kids & baby photo contest"


Ehem ehem... Ok semua dah ready ek... OK saya masuk contest lagi... Bapak banyak giler contest yang aku masuk sampai jumpa kawan-kawan pun duk asyik tanya perihal contest kat belog. Haha.. tenkiu sebab prihatin terhadap belog saya. Okeh ini contest baik punyer sebab sangat senang dan lebih senang dari korek lubang hidung anda. Wakakaka... Kenapa saya beriya - iya sangat nak masuk contest ini??? Sebab saya mahu hadiah yang lumayan itu.. Mak aiiii best wehh..  Okes.. hadiah yang bakal dimenangi adalah berupa hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold. You all sanggup bagi hadiah macam ni???  Tak kann.. Hanya Cik Safiyyah Osman sahaja yang paling malatop nak bagi hadiah kann... Kepada sesiapa yang berkenaan, sila jangan tuntut hadiah ini kalau saya dapat ek.. Huhuhu.. Saya pun tengah fikir mau bagi kat sapa. Hehehe.. *feeling2 takut termenang!!! Ok. Sila klik link ini untuk ke contest di blog beliau yang sangat sweet kann kann... http://sweetlikekisses.blogspot.com/2010/11/contest-gambar-paling.html

Saya ingin mempertaruhkan gambar anak saudara saya yang sangat kiut miut lagi chomel macam bapa saudaranya iaitu saya...hahaha... nah ini dia... Si Chomel ini bernama Wafa Aleesya. Posing terbaek!!! Hahaha..

** Wafa:: serlahkan kecomelanmu di zaman kanak-kanak~

Oleh itu saya mau tag anda semua:- 
Wajib Buat. Sekian Terima Kasih!


p/s:: Harap-harap Wafa tak tuntut hadiah ni bila dia dah besar nanti.. Hehe..

11 comments:

  1. waaaaaaaaaaa...
    besaq banner..ahahaha..
    thanks sebab join:)

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaa...
    besaq banner..ahahaha..
    thanks sebab join:)

    ReplyDelete
  3. Wafa blom bertindik lagi...so, ibu Wafa nak tuntut!!hehehe

    ReplyDelete
  4. Bayu Kenangan:: hihihi..trimas2..

    ReplyDelete
  5. safiyyah osman :: thanks sebab anjurkan..hehehe..hrap2 menang..

    ReplyDelete
  6. Mama Kembar :: harus ke si kembar jejaka tu terpikat???

    ReplyDelete
  7. WanShila:: erkk... ibu wafa xpakai white gold kan...!!

    ReplyDelete
  8. chomell!!! ^^ gud luck ...

    jom join GA sy gakss .. =)

    ReplyDelete