Saturday, 20 November 2010

Kenapa Megamind tak hensem????

tak tahu

17 comments:

  1. hahah.suke2 je kate hero tu tak hensem. nak tgok jgk nih. tak sempat2:P

    ReplyDelete
  2. bestnya tengok wayang...

    GKSB tunggu nak tengok Harry Potter

    LATEST ENTRY

    APAKAH TUJUAN ANDA MENULIS BLOG?

    TOP 10 UNDI ANDA MASIH DIPERLUKAN?

    **vote GKSB yer makaseh =)

    ReplyDelete
  3. wawa bestnye..lama tak menjengah pawagam ni

    ReplyDelete
  4. hurmmm...bestkah cerita megamind ni??
    betul la...katun die cm tak comel...takde attraction nak gi tgk laaa...

    ReplyDelete
  5. hahaha...ala mcm despicable me.gumuk !! naseb bek ada budak comel. heee~

    ReplyDelete
  6. hi Que,dila, amey, mimi

    ReplyDelete
  7. hye..haha =) que..aku suka pic yg last tuh......hahahahahaha

    ReplyDelete
  8. nyonya penang:: awat??? sebab hang nmpak gojes ke?? or aku nmpk tampan??

    ReplyDelete
  9. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr:: oh HP7... but saya xpernah tgk lagi HP 1-6..

    ReplyDelete
  10. imanshah:: nnti ko nk pi ajak la aku.. hahha

    ReplyDelete
  11. Katak Ijau:: huhu..btl2.. buat laa muka cam aku..bru bleh dipasarkan.. hahaha

    ReplyDelete
  12. Yatre Hayati:: sowie.. xtgk lagi cite tu.. huhu

    ReplyDelete
  13. amey89:: why erkk??? smthg wrng??

    ReplyDelete