Saturday, 20 November 2010

Keluar jalan-jalan dan nak suruh orang ambik gambar kita bukan satu perkara yang senang...

Kenapa tajuk entri ini sangat panjang berjela-jela??? Saya tak reti nak pendekkan. Hahaha..Entri ini ditujukan khas untuk Mimi, Adila(klik), Shah, Mijea(klik). Entri je untuk diorang, tapi gambar aku sentiasa lebih. Hehehe.. Ini aktiviti pertama aku lepas habis presentation hari tu. Thanks Adila sebab mempelawa saya join. Setiap kali korang ajak aku, aku mesti terharu weh.. Hahaha... Serius aku terharu. Korang ni sangat best gila vavun..!!! Korang tau tak yang korang ni macam budak kecik yang ada hingus melelah sambil merengek-rengek mintak air susu dari ibunya. Terutamanya Mimi dengan Syah!! Macam biawak ngn ular lidi. Hahahaha...  Aku pun tak tahu nak back up sape dah... Hahaha.. Senyum je lah... Hihi..

Tiap kali korang ajak aku maen boling mesti aku hepi kalau Adila ada. Sebab kalau dia ada aku mesti takkan dapat tempat last Hahaha.. Hari tu aku dapat number dua. hahaha.. Saje je tak nak dapat number satu. Nanti ada orang frust plak kan.. Yang lucunya hari tu entah idea sapelah yang letakkan nama pemain boling tu nama kami punyer second reader dan supervisor. hahahha.. Lawak seh.. Huhu...sebab tension sangat ngn presentation. Sengal sungguh budak-budak ni. Shah ambik Dr. Idham, Mimi plak Dr. Nik, Mijea dapat Dr. Isamidin, tak lupa Adila yang paling meletop Dr. Siti dan saya plak Dr. Witri. Hahaha... Kelas gitu weh...(kitorang bukan berniat nak menghina sesape tau, hanya ingin mengenang jasa mereka.!).

Kalau aku keluar ngn budak-budak ni jugak, diorang dah faham dah gerak geri aku. Terutamanya bila aku keluarkan henset. Sape yang duduk kat depan aku tu berserah je lah sebab kena ambik gambar aku. Bukan sikit OK, banyak taw. hahaha... sangat laa annoying kan!!! Hahaha.. dah aku memang suka bergambarkan... Si Shah ngn Dila tu pasrah je sebab dia yang selalu mengalah. Aku tak boleh bagi Mimi ambik gambar, serius dia tangan bangku. haha.. ada je kecacatan kat gambar aku tu...

Kepada sesiapa antara kalian yang sedang berduka, sila jangan sedih -sedih ek. Hadapi segalanya dengan tabah dan redha. Saya tau ada di antara kalian ini berada dalam kesedihan. Saya harap awak-awak semua kuat merintangi cabaran yang bakal mendatang. Jangan lupa untuk meletakkan senyuman di wajah anda. Mimi, jangan lupa ek hadiah besday saya , hati-hati naek bus malam ni... hahahah...!! 


 I loike this picture.. sangat perghhh...



10 comments:

  1. hey, sejak bile Que suka main bolim?
    mood : tekejut mak hayam.
    hahaha




    luv, as.

    ReplyDelete
  2. aaaa banyak nyer gambar . ingat kan kalau sopingg pempuan je suka bergambar . HAHA

    ReplyDelete
  3. tlg jgn ltk lagu dn widgeo.
    sgt annoying.
    aku da unfollow ko

    ReplyDelete
  4. bro,klau ko kurus sket mesti lg macho..

    ReplyDelete
  5. As:: mesti laa..meletop lagi ok..

    ReplyDelete
  6. zazaw:: lelaki kalau dh suka lebih gila dari pompuan taw.. haha

    ReplyDelete
  7. unfollower:: sekian terima kasih.. Sila jangan datang lagi.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. darkbatman :: kalau boleh nak kurus banyak!!!!! hahahaa... ko jadi aku nyer instructor bleh... mcm dalam ala2 dlm the bigget loser.. hahha

    ReplyDelete
  9. hahaha..baru aku perasan wei...katun kat buku tu mcm aku..haha
    nujum cik belalang...comei gila tajuk tuh....

    ReplyDelete
  10. nyonya penang :: mesti laa cutekan sebab hang yg pilih..tpi xbeli pun kn..

    ReplyDelete