Monday, 1 November 2010

Gaun Pink untuk Arisa

Hurmm.. dah lama beli baju pink ini untuk anak saudara baru saya.. Tapi tak tahu lagi bila nak pi bagi. Baju ni saya ngan Mimi pi cari kat Mines. Jenuh duk pusing-pusing keliling Mines. Akhirnya jumpa jugak baju yang sesuai untuk budak kecik itu.. Hahaha... Harap-harap muat laa... Mimi laa nak sangat beli baju warna pink. Kalau saya warna kelabu, biru pun ok jugak rasanya. Hahaha... Matilaa aku bagi baju yang ada lanskap bagai kat depan tuh.. Hahaha... seksi plak tu.. Harap-harap mak dia belikan inner atau handsock untuk budak kecik tu nanti. Ngeh ngeh ngeh... Baru laa makin melepak... hahaha... Harap maaf, gambar baby tidak dapat disiarkan. Hahaha....Korang ingat Erra je bleh buat macam ni... kitorang pun bleh buat.. hahahah... Untuk pengetahuan anda semua baby comel itu bernama Arissa Humaira binti Azmi. Dan untuk menambahkan lagi info, geng gegirl-gegirl gossip a.k.a. sepupu seangkatan Arissa bernama Anessa, Farisha, Aleesya... Nak ambik ko...tersyasyul kami tau.. mereka berempat ni dari ibu yang berbeza taw.. Hahaha..


Motif tiba-tiba kalau betul-betul ada link blog aku kat gaun ni..
Promote habis habisan wehh...

6 comments: