Wednesday, 24 November 2010

Boleh tak nanti nak buat iklan sendiri dan tayang kat tv.?

Alhamdulillah, kami semua selamat pergi ke Kem di Hulu Langat dan selamat kembali ke Kolej Keenam. Semua aktiviti outdoor sudah habis dijalankan. Aku macam biasa la koja ambik gambar orang. Kadang-kadang naik bosan gak la.. Tapi bila suruh orang ambik gambar aku, mula laa aku nak ambik gambar sorang-sorang.. Tak mau kongsi gambar ngn orang lain. Hahaha.. Tamak kan..  Walaupun dan habis kem kat luar, tapi esok ada lagi ceramah-ceramah. Saya plak kena buat video multimedia untuk majlis penutup PEWARIS ni. Mujur masa kt Hulu Langat hari tu dah wat shooting sket untuk lakonan masa permulaan video. Hahaha.. Tak sangka laa plak duk kat universiti ni aku terjebak dalam benda-benda seni dan teknologi plak. Dulu tak de pun menunjukkan ciri-ciri ni. Tapi bila buat video multimedia a.k.a iklan/drama pendek ni, satu je yang aku tak suka iaitu bila software tu hang dan buat hal... Ya Allah.. sakit nya hati ni bila kena buat balik ni xde sape yang dapat rasa lebih-lebih lagi bila dah nak hampir siap.. Geram... dan inilah yang aku sedang alami sekarang nih... Benchiiii... Kena buat balik la ni... Esok dah nak tayang dah... T__T"  Haha..  Malas laa nak cakap banyak. Hahaha.. Tengok je la gambar-gambar kat bawah ni.. hehehe..

 Baca doa dulu sebelum bertolak. Yang peace tu tangan si Ying tu.. Model UPM. Hahaha..

Sabar je laa..kaki sape yang terhulur mencacatkan gambar aku nih!!! Haishhh T_T" 


Sampai sudah di Hulu Langat iaitu di Kem Impian Country... Banyak nyer barang den bawak... 


Inilah kerja aku dari mula-mula sampai sehinggalah nak balik dan di mana-mana sahaja, sesiapa sahaja.. Hahaha... Dan di setiap program... Oh no....!!!Sesekali mau rakam jugak video sendiri... -_-" 


Hommaigodddss... terpakai selipar jambanku.. Hahaha..malas nak pakai kasut.. Hehehe.. ampun Tuan pengarah... Fasi yang langgar disiplin. Hehehe.. 


Akhinya boleh jugak berposing dengan aman damai tanpa ganguan oleh sebarang jenis manusia.. Hahaha.. Hanya saya dan alam sekitar... Peace.. 


Oh sungguh serabai dot com..Ooo yeahhh!!!


Heee... ada tak gaya pengarah filem??? hehehe..~ 


Ececece... terbaik laa...sangatlaa nampak berlakon weh... lens cover tak bukak!!! 
Tak hengat nak bukak laa.. hahaha!!!!

p/s:: mau DSLR sendiri!!!!!!!! Adakah menjadi kenyataan????

3 comments:

  1. idop ni ibarat pentas lakonan.. kita pelakon.. ecehhh~ pe kaitannya ngan en3 ni weyhh?? =.="

    ReplyDelete
  2. cgg pun mau dslr sendiri:)

    bila la kita dapat beli kan?

    ReplyDelete