Saturday, 13 November 2010

Bebola mata tercabot dengan lajunya!!!

Tadi pergi menjelajah kat segala blog - blog dan tumlbr yang ado kt dunia nih.. pastu terjumpa gambar animation nih... gila sengal tahap dewa...  ade ke fatut..tak fatut betol kannn???

tapi kan..kalau laa betol2 terjadi mesti ramai yang dah jadik buta...
tapi cuba korang tengok mata sebelah lagi tu!!! Tak de bulu mata kott... haha..
Yang penting jugak tengok kat bulu kening dia..very da panjang sebelah!!!! hahaha... seksi gitu..



kalau nak tengok gambar-gambar serupa ini pergi laa kat tumblr nih..

12 comments:

  1. mcm mner boleh cabut laju mcm 2

    ReplyDelete
  2. mcm mner boleh cabut laju mcm 2

    ReplyDelete
  3. giler.. seram weh wan..mane laa ko cri.haahhaa

    ReplyDelete
  4. giler.. seram weh wan..mane laa ko cri.haahhaa

    ReplyDelete
  5. Jey Yusuff :: maybe dia baru lepas operation mata kot..then dr nak testing..huhu

    ReplyDelete
  6. ALUMNI IPG KAMPUS SULTAN MIZAN :: diizinkan..hehehe

    ReplyDelete
  7. Mr feckry :: ye ke?? biasa je.. xsama punn..

    ReplyDelete
  8. Danial Ikhwan Jaafar:: serius ganas wehhh...serammm

    ReplyDelete
  9. darkbatman :: memang giler terlampau... wan ambik kat link tumblr kt bawah tu..

    ReplyDelete