Tuesday, 16 November 2010

Aku Sangatlaa Budak Mamai

Hua hua hua... Malu dekat diri sendiri... Arghh... Kenapakah??? 
Hahaha.. Sila jangan gelak lebih - lebih taw~
Tadi aku pi tandas, terpakai selipar Amier sebelah, manakala sebelah lagi plak selipar Zul..
Mamaikah??? Padahal selipar aku ada je di situ..Lagi macho dari selipar diorang!!!
Adakah kerana terlalu pening memikirkan presentation research proposal besok???

Ok untuk pengetahuan semua, besok aku ada presentation Final Year Research Proposal.
Aku dapat tajuk dalam bidang Pour Mathematics iaitu Aljabar. Ommaigodddd!!!!
Semua kena prove ok!!! Tak hade pon jalan kira yang calculate-calculate bagai tuh!!!
Ayat dari atas sampai paper last.. Pening kepala hotak ini memikirkan. Nak pahamkan lagi T__T....
Aiyoooo!!! dasyat la weii... Paham ikut kefahaman sendiri.. Maunye ajaran sesat??? Matilaaa...
Tajuk research aku adalah:: The Automorphism Group of a Split Metacyclic p-Group.
Dah laa..mau tidur..besok mau pakai hensem-hensem untuk presentation. Nanti dapat markah lebih.. hehehehe...OK Bye, GUD LUCK KAWAN-KAWAN..!

*study kt bilik Zul. Bukan bilik aku!! haha..Bilik aku sangat @!D#dse@!!
Oh no.. baju yang angkat semalam blom lipat...!

7 comments:

  1. ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    Selamat Menyambut Aidil adha
    Selamat menunaikan ibadah korban
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

    ReplyDelete
  2. gudluck tuk presentation bro..
    bkn sng nk get thru sume 2.. susah gak kan.

    ReplyDelete
  3. Siti Mashitah Saidin:: tenkiu2.. hehe

    ReplyDelete
  4. Afzainizam:: selamat hari raya... sob sob sob... xbalik kg..

    ReplyDelete
  5. darkbatman:: perit...sangat pedih... haha..dugaan...

    ReplyDelete