Saturday, 9 October 2010

Penyokong setia Kolej Keenam

Entri kali ni lain dari yang lain.. hahaha.. Tak de laa.. biasa je... Nak bagitau..aku sekarang kalau petang-petang dah takde banyak kelas macam dulu... kelas semuanya habis dalam pukul 4.00 petang... so biasanya lepas Solat Asar tak buat apa-apa...tapi sekarang ni aku ada aktiviti baru iaitu bermain menonton bola sepak di padang UPM. Hahaha... aku pi menyokong Team Kolej Aku laaa... Of Course laa setiap kali aku gi mesti Kolej Aku menang... Huhu.. mantap kann....


Di sampaing menyokong diorang..aku juga menyokong industri fotografi untuk memuatkan dalam blog ini.. Hahaha... jom laa cuci mata sket... tak de maknenya nka cuci mata kalau tengok gmbr aku tu... Hahaha..


 ORANG KAT BELAKANG TU PUN NGAH POSING GAK KE??




NAMPAK TAK BUDAK KECIK KAT BELAKANG YG PAKAI BAJU WANE KUNING TU??
ANAK SAPE LAA NI!!!


 DIORANG NU SUKA SANGAT AMBIK GAMBAR SAYA... 
KALAU SAYA TAK POSING, NANTI MERAJUK PLAK DIORANG!!
POSE JE LAH... HUHUHU..AMBOI ORG KT BELAKANG TU..
PENGULAS SUKAN KEW!!!??




 SESI MENGUMPAT PEMAIN BOLA... HAHAHA.. - AS & MIMI




 HIDUP MESTI CERIA - QUE & MIMI




 SENYUMANKU MENAWAN BUKAN??? - MIMI




KAKIKU EXCLUSIVE - HASFALINI..

No comments:

Post a Comment