Sunday, 31 October 2010

Nokia + KALAM + Tayar + Merit

Sekarang kepala sedang berserabut. Hahaha.. Tengah duk cari definition pasal Final Year Project dengan lagi mendalam.. Hahaha.. Biar mantap lagi.. keh keh keh... Malam tadi dan juga semalam dah siap beberapa kerja yag aku kira amat penting juga untuk tidak membizikan lagi kehidupan seharian aku. hahaha... Semalam juga dah pergi Mines untuk mendapatkan henfon baru.. Untuk saya ke??? Ohtidak... bukan untuk saya... Untuk the Kakak yang busy memanjang... hahaha... Harga??? Oh sangat berbaloi-baloi, Jangan risau, bawah RM1000 taw... henfon ini sangat canggih ok.. Model Nokia 2690...


Sebenarnya ada 3 pilihan warna, hitam, putih ngn biru.. Saya konfius nak ambik putih or biru..
Tapi disebabkan nak beli untuk wanita bekerjaya, saya pilih putih...


Lebih kurang kul 3 petang saya ngn member ke Panggung Percubaan UPM untuk sokong wakil Kolej Keenam berpidato untuk program KALAM.. So, keje saya adalah jadi jurukamera laa... hahaha.. Ada juga booth-booth dan kedai-kedai jualan kat sekitar tempat tu..


Ok, kalau nak main catur bestari datanglah ke bilik saya ek.. Hahaa.. bergaya dengan catur bestari orang lain. My junior laa yang beli benda alah nih..katanya nak main kat blok.. harga.. Kalau tak silap RM80.00 sahaja.. Hahaha... dekat kolej pun ada, tapi tak pernah main kot... keh keh keh...


Catur bestari tu milik gadis berbaju putih itu...  Gadis yang berkepala merah itu adalah junior saya jugak dan beliau adalah timbalan pengarah kepada program KALAM ini...




Tak sempat nak balik bilik, saya terus ke bengkel mekanik untuk menukar tayar motor yang selalu bocor tiub itu... Mekanik tu bagitaw tayar tu makan tiub.. Lapar sangat ke tayar motor aku sampai nak makan tiub.. Kalau lapar sangat aku boleh bagi je nasi lemak or nasi ayam.. huhu.. Ok.. habis laa jugak dalam RM150.00. Lepas tukar tayar, motor sangat sedap ok! Tu si Zul ngan Anuar yang cakap. Hahaha..


Itu motor kesayangan gua.. Hahaha.. merempit kemana-mana pun dengan motor ni je.. Kalau tayar bocor alamak tak kemana-mana laa gua.. hahaha... Tayar sudah pun ditukar... Kepada sesiapa yang mau pinjam motor ni, anda akan dikenakan free of charge kerana telah menghauskan tayar motor gua.. hahah... gurau je... (padahal serius...hahaha...)




~ Area Sri Serdang ~


Malam tadi juga baru habis mengecop merit untuk pelajar Kolej Keenam. Yeahhh...boleh berehat da... Semester ni program bawah sekretariat aku tidak melibatkan penyertaan yang ramai. So tak de laa kena chop banyak sangat... Biasa laa Sekretariat Teknologi Maklumat yang paling mantap ini akan menolong sekretariat lain dan juga jemaah blok.. Hahaha... Chaiyok2x..


Ini pengecop gua. dah dua tahun pengecop gua tertera jawatan yang sama!! Ingat bleh naik pangkat... ropanya...! Huhuhu...ecececeee... nak naek pangkat konon.. keje yang sedia ada pun tak terbuat... aiyooo... matilah kena serang bertubi-tubi nanti... Lepas final konpem semua settle boss... hahahaah... mintak-mintak laa si pereport tak baca entri ini.. hahaaa..sape dia??? entah!!

Sedang menolong Kak Ika yg berkepala merah serupa ikan emas itu.. Hahaha... You look so gourgeous ok!! Matilaa aku coz cakap tak ikhlas... Harap-harap dia tak baca blog aku.. Hahaha.. Yang kt tepi aku tu budak yang kat atas tadi... Very da khusyuk mengecop merit.. Sampai terambil aku punyer chop kot.. Hahaha..

 ececece...bab berlakon nombor satu laa budak ni..

Bab posing nombor 0.5.. hahaha... mendera En.Alliff untuk ambik gambar aku..

p/s:: semalam Negeri Sembilan kalah... Hurmm... Kesian kat Rita.. Ada hikmah kot..
Semoga diorang kekal bahagia.. Huhu..

Ada teka teki yang akak berkepala ikan emas tu bagi.. Kalau manusia jadi ikan, ikan akan jadi apa??

9 comments:

  1. weh, risau tgk henfon tu mula2. nasib baik dah pesan awal2 suruh jgn risau.. ;D

    ReplyDelete
  2. Sasa Al-Sharif :: kalau dah tak risau kira on la tu..

    ReplyDelete
  3. ikan jadi banyak lah..
    hahahahah~
    ^_^

    ReplyDelete
  4. teknologi maklumat. yeah. ehhe

    ReplyDelete
  5. asfz lily:: hahaha.. ya betol.. macamana taw??? kawan aku jawab ikan jadi gila..hahaa

    ReplyDelete
  6. smart tengok kaler hp tue..hitam putih..haha..posing sakan..kesian mamat yg kena ambik gambar ni..hehe

    ReplyDelete
  7. Tomato Gurl's Life:: skali skala kena laa paksa orng len ambik gmbr kita.. hahaha.. mendera..

    ReplyDelete
  8. perghhh rajin gile hang tangkap gambo sume aktiviti hang...tabik spring ar heheheh...menjawap teka teki tu kalo manusia jadi ikan...ikan akan jadi banyak!!!

    ReplyDelete