Wednesday, 27 October 2010

Lagenda Budak Sengal

Entri kali ni saya sangat baek hati sebab gambar yg dipamerkan
kali ini banyak gambar orang lain. Gambar aku ciput ja yg kt pokok besar tu.
Almaklumlahhhh... nnti tak cantek plak gmbr diorng nih... wooo... perasan gila wehh..

Kalau gmbr kat bawah ni cantek dan menyerlah, itu adalah kamera henfon Adila.
Kalau gambar itu buruk dah hodoh..itu adalah kamera henfon Mimi Zulqhairi..
So, belilah henpon macam Mijea...



















































p/s:: malasnya mau letak caption kt setiap gambar.. letak sendiri la weh...
banyak lagi kot yg tak disiarkan kat sini.. Hahahha...

23 comments:

  1. ni macam tempat shooting lagenda budak setan je, ye ke?

    ReplyDelete
  2. kat ner ni..
    cntk ngat view die..:)

    ReplyDelete
  3. iqbalsyarie :: gmbar cantek tapi kamera kureng...

    ReplyDelete
  4. Tina Farhana :: tepat sekali... 10 markah untuk anda...

    ReplyDelete
  5. Sun@ hUsNa :: kat UPM...Ladang ternakan UPM..

    ReplyDelete
  6. Sasa Al-Sharif :: pheewitt.... hahaha...sesaje je...

    ReplyDelete
  7. JaJa'Z :: credit to Ladang ternakan UPM.. huhu

    ReplyDelete
  8. wuhuuuu......
    nnti kita p lagi Q....
    pas nie bawak kamera laptop..hahaha

    ReplyDelete
  9. HaNTwO:: hidop KOLEJ KEENAM UPM... Hahahaa... STM mantap... stm- sekretariat teknologi maklumat

    ReplyDelete
  10. nyonya penang :: motip??? lepas ambik terus hapdet kt blog.. haha

    ReplyDelete
  11. salam..
    rindu pula tmpt ini. org luar boleh masuk tak kat padang lembu UPM ni?

    ReplyDelete
  12. nak amik gambaq kat sini jugakkkkkkk !

    ReplyDelete
  13. lawa~~ ni tempat farid kamil ngan lisa kan dalm lagenda budak setan..nak tgkap gak gmbr kat situ...

    view lawa gler..

    ReplyDelete