Monday, 25 October 2010

Jawab tag dari En. Azwandy

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
Banyak sesangat..boleh dikatakan semua benda yg berada lam bilik aku tu semua penting..
alQuran, Laptop, henfon, baju, seluar, spender, kasut, selipar, beg, lens, deadorant, perfume, mouse, pencilbox, berus gigi, poster RITA RUDAINI.

2. Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
Duit sendiri tu kiranya, kalau Mak kita bagi kt kita duit untuk belanje tu dikira duit sendiri la kan.. OK barangnya adalah hadiah untuk baby chomel Arisa Humaira yg baru lahir.. Saya telah membeli sehelai gaun pink yg besar..pilihan Mimi.

3. Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
Masjid Krisatal.. Tema ala-ala Arabian Night..semua orang pakai purdah.. No Aurat2 terdedah OK!!
Cik Makwe setuju tak???? *sape la yg nak menjawab hi..


4. Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?
Ntah, motif kamoo nak tahu??? kalau tak de kamoo mau carikan x??Larat??

5. Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo?

Susah nye soalan.. jap ek saya nak kira ngn kalkulator saintifik dulu... math error laa...

6. Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?

Keluarga & Seri Dewi. cover page RITA RUDAINI, AIDIL ZAQUAN & RAYYAN.. Edisi Julai.. Nape tanya-tanya ni??? nak pinjam ke?? xmau bagi..


7. Apa nama penuh kamoo?
WAN MOHD ZULQHAIRI BIN WAN HASAN BIN WAN ABU BAKAR BIN WAN DERAMAN...

8. Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?
Mak Saya laa takkan laa mak awak.

9. Adakah kamoo basuh baju sendiri?
Mestila..tak kan laa RITA yg basuhkan..kalau awak, jauh skali laa...


10. Bila tarikh  lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?

27 November 1989. Tahun lepas sambut kat Penang. Tapi xde party2 pun.. Tak kesah pun.. Dah biasa.. Orang tak wish pun tak apa... *ayat tacing giler...! *padahal birthdy org lain pun aku xwish.

11. Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?

Baru teringat pernah terjumpa dia kat Hotel Resident UNITEN kannn... masa nak berbuka puasa.. Kawan saya yg ingatkan..

12. Lima blogger yang kamoo nak tag:
NyonyaPenang
WanSHilaKLM
TengkuAnuarulAmin *padehal dia tak de blog
DRmansorMonsi *motif tag lecturer aku!!! erkk..dia xdak blog pon..
SASA; AKUisAKU.



9 comments:

  1. sepanjang nak dkt 2taon berblog,belom penah lg jwb tag dr blogger.sbbnya pemalas gila sampai kena chop sombong.best jugak kalau nk try ni.heh

    ReplyDelete
  2. pperghhhhhhhhhhhh minat gile kt rita ni! huhuhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. milimilo:: try ler...i xmau menghampa kan org yg tag saya.. terharu jugak beliau tag saya...

    ReplyDelete
  4. nadey:: serius minat giler... sedey xtgk dia blakon kt cerekarama minggu lepas...huhu

    ReplyDelete
  5. hahahha minat gak die tp xde la smpai minat gile huhuhuh .....die mmg pakej model la...huhuhu seb baik dh ok ngan laki die!!!! ndy ade buat entri kutuk rita skit aritu...sbb die bgtau media aib suami die...mayb tu je jln terbaik!....tgk skung...so mayb tu bukan aib suami die la kot!...tu jln terbaik!...huhuhuh

    ReplyDelete
  6. best jugak benda ni. tapi soalan banyak tu weh..kejap nanti aku buat pulak :)

    ReplyDelete
  7. maisyara Pot! Pot! :: kalau ada org tag, rajen jugak le menjawabnya.. huhu

    ReplyDelete
  8. Sasa Al-Sharif :: jwb taw jgn xjawab..

    ReplyDelete