Thursday, 23 September 2010

The Vaccum Boy




Ada seorang budak kecik ni kan..ya ampun suka sangat dengan vaccum.
Ya! vaccum yang sdut habuk dan sampah bagai tu... Pergi je rumah sesape kan,
benda ni yang dia suka main... Dia dah xlayan keta, traktor, airplane bagai ni.
Vakum jugak yang dia nak... 

Huhuhu.. Aku plak suka melayan...anak saudara aku laa...
Muhammad Adib bin Anuar. Hahaha,,, serius pelikkan...
Tengok ja habuk nak vakum...tapi bila nak pasang kt plug
dia tak nak plak..hahaha..takut bunyi vakum kot...
Pastu kuar laa bunyi vakum sendiri dari mulut...
Mula la riuh rumah tu... Satu kampong leh dengar..
(sebab tu rumah xbersih2 pun hari tu time raya)

satu hari tu, aku buat photoshoot dia bersama vakum...haha..
nak tunjuk kt dia bila besar nanti gmbr2 ni..hahaha...
pose2 maut semua aku suruh dia buat..hahaha..dia plak jenis
yang senang nak posing..hehehe..ape lagi, snap laa...

Serius vaccumholic!!


Siap melalak - lalak lagi.. hahaha


Bukan senang nak suruh budak kecik
wat pose macam ni..hahaah...
Airit Rayyan pun belum tentu leh buat..


OK!! ini dah macam biasa wat lam tndas...


Pergh....senyum menawan gitu...hahaha... tgk mate dia...


Dah start wat bunyi ngn mulut....muncung lagi..hahaah


Ni last dah...hahaha...amboi..xnak berenti nampak!!

p/s: : aceli vacum tu rosak...budak ni jgk yg buat... 
so bila laa agaknya dapat vakum baru...hahaahah.



6 comments:

  1. vakum...??
    xhairan l sb bdk2 zaman skung dh mkin pndai kot..hahaha
    owg ofis i nie ank dia suke mesin basuh..ari2 ngadap mesin basuh..search tenet pon psl mesin bsuh..yg power ny siap hafal no siri mesin yg dia suke...mmg gile bdk2 zaman skung...canggih klah kite..huhu

    ReplyDelete
  2. haha ni ade bakat nak jadi tukang vacuum kat rumah ni. aku dulu start vacuum masa darjah 2 sampai la dok vacuum rumah. seronok bile tengok takda habuk. hehe =P

    ReplyDelete
  3. umor berapa anak die tu??? lagi parah kalau mesin basuh... jgn plak terspin dia dlm mesin tu sudh r..huhu

    ReplyDelete
  4. Danial Ikhwan Jaafar :: seronok bila xde habuk or seronok bila ada habuk, sebab nnti ada habuk bleh vaccum lagi kn.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. xclap 5 or 6 thn...mmg pndai search tenet nie...youtube 2 jgn kate..semua dia cri psl mesin basuh..klu borak pon dia cte psl mesin basuh je...hahaha

    ReplyDelete
  6. haahaha... lawak laa... laki or pmpn??? huhu...mesti dia slalu tlng bsuh kain kt rumah kan..

    ReplyDelete