Saturday, 25 September 2010

Kurang Ajar

* panas hati tgk gmbr ni lama-lama..

Cuba korang tengok gambar di atas... 
Tak ke bengang bila tgk gmbar ni??? 
Manusia mana laa yg biadap buat mcm ni..
Lembu, kambing, ayam dan itik sah2 lah
takkan buat macam ni...Ni semua keje manusia...

Ape kejadah nye perangai diorang yg sungguh
busuk hati ni... macamana ngn denda tu???
Diorang tu kena denda ke tak???
Atau denda tu sekadar umpan je...

Kalau aku dapat la orang tu, aku ambik plastik tu
aku lempaq kt muka diorang... aku sangkut plastiktu
kat telinga diorang...xpun suruh diorang gigit
10 hari 10 mlm...tak gitu????

10 comments:

  1. haha..mmg mencabar kesabaran btol la makhluk yang wat tu..adess..

    ReplyDelete
  2. standard lah kalau ramai sangat orang dengan mentaliti rendah ni. bile tegur, dimaki balik. kata agama Islam, Islam ape yang tak ajar kebersihan =S

    ReplyDelete
  3. betol..
    sy sokong suh dorg gigit bende tu..
    klu 20hari 20 mlm pn xpe..

    ReplyDelete
  4. najihah sahami :: kalau jumpa awak mkhluk cmtu awak nk wat ape?

    ReplyDelete
  5. Danial Ikhwan Jaafar:: setuju... kepereribadian dia tu tak unggul.. huhu...

    ReplyDelete
  6. ::fadxieza:: up lagi ke 30 hari.. cukup 1 purnama... hahaa

    ReplyDelete
  7. Gantung sekali dengan si pembuang tu kat situ.. memang tak faham bahasa punya orang

    ReplyDelete
  8. ashrafi: kasi potong itu tangan.. hahhaa

    ReplyDelete
  9. Arifah: memang teruk!!! speechless!!

    ReplyDelete