Wednesday, 1 September 2010

Kalut Ribut

Salam...ke laut sangat hidop aku hari ni...Mungkinkah sebab hari Selasa itu cuti??? Hahaha.. My coursemate ajak gi Sahur kat McD Bangi kul 3:30 petang pagi, tapi gua tak pegi. Kenapa?? sebab takut tak terbangun kelas Kaedah Matematik kul 8.00pagi. Huhuhu.. Dah la pernah terponteng kelas ni minggu lepas.. Masa tu lagsung tak sahur... gua tidur kul 2.30 pagi beb... Tak taw wat ape.. Hahaha.. 

Lantas, kul 4:30 pagi Nuar misscall. Hahaha...jarang dia misscall aku..biasanya aku yg misscall dia. Huhu.. Maybe dia happy dapat jawab exercise JAVA programming... Hahaha.. Kemudian kami pun pergi la sahur kt Cafe Kolej Canselor... First time beb... nak balik kampung baru taw rupanya cafe ni bukak time pagi2.. huhu..

Kemudian saya stay je smpai subuh sambil berblog walking dan kul 7:55 pegi kelas Kaedah Matematik. Harus ke daripada 30 lebih orng student, yg pergi tadi 16 orang je!!!.. Heran lecturer tu.. hahaha.. Aku ni duk pueh laa menjawab, diorang on da way laa.. duk dalam bus laa.. Huhuhu..tak dtg-dtg gak.. 

kemudian gi kelas analisis Vektor. Hahaha.. lepas tu kul 11 pagi kelas analisis Kompleks sampai kul 11.50 . Then kelas Multimedia.. Borak-borak ngn lecturer sat sebab aku sampai kelas tepat kul 12.00.. Kul 12.30 baru start kuliah. Habis je kuliah ni kul 2.00, terus balik Bilik.. kemudian saya dapat SMS dari rakan final year projek.

Rakan: Salam, Dr Idham suruh hantar 3 benda hari ni. Jurnal asal, Jurnal dalam latex dan pdf, dan juga semua rujukan yang ada.hantar hari ni ye, tolong bagitau Syah.

Aku: (terkejut keberukan!!!!) Haaa?????? tidak!!!!!!!!!!!!!
lom siap lagi weiiii....baru nak hantar lepas hari raye...

balik bilik terus jadi tension.. semua tak kena.. Haiyyyoooo..sangat la bagitaw last2 minit.. huhu.. lawak... sebab tak taw nak dah macamana, aku terus tidur... siap mimpi2 lagi... sedar-sedar pkol 3.20 ptg... Kelas tutorial start kul 3.00 ptg weh......

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! kelas tutorial vector....tidakk....!!!!!! kena hantar assignment..
Assignment dah siap tapi duk ngn Iskandar plak. Aku pegang assignment Syafiqah plak.. Semua tertukaq ni kenapa??? dah laa baru bangun tidur!!! dengan mamai-mamainya aku tgk cermin.. betulkan rambut sket, ambil kunci motor n helmet terus gi kelas tutorial. Fuhhhh..selamat sempat sampai.. Mujuq demo xmarah... hahaah...peace..

Malu sangat2...dah laa pergi dgn mukanya tak basuh, rasa muka cam aaron aziz kambing gurung mongolia dahh... Mujuq xda air liuq basi jaaa...hahahaah...laen kali jgn wat camni lagi taw...!!!

Lepas kelas saya msg Dr Idham mintak maaf kt dia dan mintak nak hntr project lepas raye...
dia reply: 

Ok. Elok cepat2 sebab saya nak baca sambil kunyah ketupat. Nampaknya kena tunggu lepas raya..

TQ Dr Idham... Celamat Hali Laye....

dari student Dr yang ________ (sila isi tempat kosong)


6 comments:

  1. hahhah lawak la mesej Dr.Idham tu...tu la buat x tahu lagi projek..hhuuhu aqpun sama que baca pun x habis lagi...cam mana ni...aq dah makin terasa kestreesssannya...
    emm tak pe raya lu..balik sini baru pikir lain hahah

    ReplyDelete
  2. serius lepas balik raya ni mesti stress giler... ngn test n final lagi.. projek lagi.. program lagii... uwaaaaa....

    ReplyDelete
  3. kita buat betul2 lak..
    heheeh aq lak yang lebih2 pastu aq yang nagis hahah

    ReplyDelete
  4. stiap sem ckp nak wat betol2... hahaha.. susah gak...

    ReplyDelete
  5. disebabkan semua entry psl raya, sambil dgr lagu raya ni saya komen blog korg k!

    Que! Berpuluh kali aku call ko x jawab! Lambat datang kelas! Syafiqah sound aku sebab tak bawak tutor dia! X pasal2 i yg kena tau!huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. apa pasal ko yg pegang tuto aku??? bukan ke ko ambik tuto dia??? sabotaj aku ek!!!

    ReplyDelete