Thursday, 2 September 2010

Kalut Ribut (Part 2)

Pagi ni pun kalut dan ribut jugak...sangat kalut...
malam tadi awal-awal dan ngantuk.. gua tidur kul 11 lebih weh..
Aku selalu cakap kt org lain, weh tidur awal tak bujang ar...
Boleh ke??? Hahaha... bujang ke tak bujang ke kalau dah ngntuk
memang dah tak boleh nak buat keje lain daa... dpt bantal...zzzzzzz

Lepas tidur, then mimpi2 sambil terkuar toik mata air liur basi  bagai (yaks)
aku tersedar kul 2.30pagi... Sedar-sedar terus dah tak ngantuk..Huhu..
Teringat kt blog..hahaha..sengal la aku ni...Huhuhu.. tak mau tidur daa..
Nanti nak kejutkan kawan-kawan sahur.. Takut terbabas kesian kat kami.
Hahahaa...Kemudian sesi melukis-lukis di photoshop..hahahahaha

Macam biasa ar..orang bulat-bulat tangan tajam.. hari ni idea kartun
bertajuk balik kampung hahaha...nanti aku post kt entri lain..huhu..
Buat cincai -cincai je...krem tangan melukis dan mewarna bagai..haha..
sebab apa??? sebab puan tikus ni nakal sangat...(padahal tgn keras)

Duk on9..tup2 dah pkol 4.30!!! ha??? ok..sesi mengejut kawan-kawan.
Bagi sms kt Anuar ngn Iskandar.. Nuar balas, sorang lagi xbalas...Huhu..
Misscall baru jawab..mujuq laa depa ni semua jenis yg tak susah nak bgun.
Aku ja yg susah sket2..sket ja..tak banyak..Huhuhu..
Then Amey pun nk ikut kami gi sahur gak..

Rambut tak setup lagi weh..muka camne???..
xmau jadi cam kambing gurun Mongolia
cam semalam..Hahaha...Tak sempat nak mandi...
Motif nak gi sahur pun nak mandi???.
Cehhh...Last2 sambar sweater yg ade serkup...
senang kannn..!!! Hahahahaha....

Acara berwebcam time sahur!!!

Tengok rambutku yang kusut tapi xlah masai.. hahaha..
*abaikan benda yg berada di belakang.. exp: hanger..haha


Pakai helmet ja la pi KC..boley??? 
mesti xdak orng yg nk pi ngn aku..hahaha!!


Serkup kan ada...apasal bibir aku yg bawah tu lgi besar??
Ni mesti ikut bibir ayah aku nih..Hahahah...tapi kalau
alergic seafood bibir tu akan lagi membesar..bayangkan!!!


p/s: sahur tadi makan nasi putih,sup daging, telur dadar = RM6.00
lagi mahal dari makanan berbuka.. (T___T).

4 comments: